Ha vendégként adta fel a rendelést, akkor a visszaküldés kezdeményezéséhez kattintson a „Rendelések és visszaküldések” elemre a Skechers webhely jobb felső sarkában.

Adja meg a rendelési számot és a rendelés leadásához használt e-mail-címet.

 

  • Válassza ki a „Visszaküldési címke” gombot a visszaküldeni kívánt tétel(ek) mellett
  • Töltse le és nyomtassa ki ingyenes UPS visszaáru címkéjét
  • Ha a szállítódobozon van címke, matrica vagy egyéb anyag, távolítsa azt el.
  • Adja le a visszaküldött árut bármely UPS által engedélyezett szállítási központban. Keresse meg az Önhöz legközelebbi UPS szolgáltatóközpontot.
  • Amint a visszaküldött csomag feldolgozásra került (1–3 héttel a visszaküldött csomag beérkezése után), visszaigazolást küldünk Önnek.

Jelenleg csak a Skechers.hu oldalon történt vásárlások esetén fogadunk el visszaküldést. A díjmentes visszaküldés csak a vásárlástól számított 45 napon belül érvényes. Ha a terméket a 45 napos visszavételi időszakon kívül küldi vissza, vagy ha a termék kopott, sérült vagy nem az eredeti csomagolásában van, a Skechers nem tudja visszatéríteni a termék(ek) árát.