Mire terjednek ki a jelen Általános Szerződési Feltételek („Feltételek”)? A www.skechers.hu weboldalon („Oldal”) keresztül a jelen Feltételekben foglaltak szerint kínálunk, értékesítünk és szállítunk termékeket Önnek, valamint veszünk vissza Öntől termékeket.
Miért érdemes elolvasni őket? Kérjük, figyelmesen olvassa el ezeket a Feltételeket, mielőtt a megrendelési folyamatot megkezdi.
Felhívjuk a figyelmét, hogy az Oldalon keresztül csak Magánszemélyek vásárolhatnak nálunk. Jogi személyek, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek, adószámmal rendelkező személyek, beleértve az egyéni vállalkozókat, egyéni céget stb. nem adhatnak le megrendelést jelen Feltételek keretei között.
Üzletszerű gazdasági tevékenység keretében történő vásárlásra más feltételek vonatkoznak, ha ilyen szándéka van, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info.hu©skechers.com e-mail címen
Ezek a Feltételek ismertetik, hogy kik vagyunk, hogyan biztosítjuk Önnek a termékeket, milyen folyamat vezet a termék megrendeléséhez, mikor kell a fizetést teljesítenie és hogyan, mit kell tenni, ha probléma merül fel, és egyéb fontos információkat is megtudhat belőle. Másrészt mindezzel teszünk eleget a jogszabályokban foglalt tájékoztatási kötelezettségünknek is.
A ránk vonatkozó információk és a kapcsolatfelvétel módja
Kik vagyunk? A Skechers S. à. r. l. vagyunk, egy Svájcban bejegyzett vállalat. Svájci nyilvántartási számunk: CH-550-1021599-5, nyilvántartó hatóság: Vaud kanton (Svájc) kereskedelmi nyilvántartója, adószámunk: BE 0479009358, bejegyzett székhelyünk: Alte Steinhauserstrasse 14,6330 CHAM, Svájc.
Hogyan veheti fel velünk a kapcsolatot? Ahhoz, hogy magyar nyelven tudjunk Önnek segíteni, kérjük, hogy e-mailben az info.hu@skechers.com e-mail címen, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a +36 1 500 8430 telefonszámon vegye fel velünk a kapcsolatot.
Mi hogyan lépünk kapcsolatba Önnel? Ha kapcsolatba kell lépnünk Önnel, ezt az Ön által megadott telefonszámon vagy levélben, e-mailben tesszük meg a megrendelésében megadott postai címen vagy e-mail címen.
Hol találja meg a jelen Feltételeket? Jelen Feltételeket letölthető formában megtalálja a www.skechers.hu honlap Általános Szerződési Feltételek menüpontjában.
Az Önnel kötött szerződésünk
Hogyan fogadjuk el megrendelését? Minden megrendelés esetén szerződést kötünk Önnel, így az Oldalunkon Önnek el kell fogadnia a jelen Feltételeket, ez minősül az Ön részéről a szerződés elfogadásának és megkötésének. (A megrendelés véglegesítése és a fizetés teljesítése előtt a kijelölt négyzetben egy kattintással szükséges megjelölnie a Feltételek elfogadását.) Erre az Oldalon, a megrendeléskor fel is hívjuk a figyelmét. Ha nem fogadja el a Feltételeket, nem áll módunkban befogadni a megrendelését.
Ha Ön kiválasztotta a terméket vagy termékeket, azokat meg kell rendelnie az Oldalon, azaz ki kell jelölnie és a kosárba kell helyeznie az(oka)t. Megrendelését regisztrált fiókkal és anélkül (vendégként) is leadhatja. A megrendelés leadásával Ön elfogadja, hogy a megrendelése vételi ajánlatnak minősül azon termék(ek) vonatkozásában, amelye(ke)t megrendelt. A megrendeléssel Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik a megrendelt termékekre. A megrendelés elküldéséről haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolást küldünk. Ez a visszaigazolás még nem jelenti azt, hogy a megrendelését befogadtuk és a termék raktáron van, és azt Önnek meg is tudjuk küldeni. Nem vagyunk kötelesek minden megrendelés befogadására, saját belátásunk szerint dönthetünk úgy, hogy nem fogadunk el egy megrendelést.
Megrendelés elfogadása. Megrendelésének elfogadására akkor kerül sor, amikor a második visszaigazoló és megrendelést megerősítő e-mailt megkapja, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a megrendelése feladásra került. A megrendelés teljesítése a belgiumi raktárunkból történik.
Mindezek alapján a szerződés létrejön közöttünk, ami írásban kötött szerződésnek minősül.
Ha nem tudjuk elfogadni a megrendelését. Amennyiben nem tudjuk elfogadni a megrendelését, erről írásban (elektronikus úton, az Ön által megadott e-mail címre küldött e-maillel) értesítjük Önt. A megrendelés el nem fogadásának lehetséges okai a következők: a termék elfogyott; számlázási adatai nem helyesek vagy nem ellenőrizhetők; hibát észleltünk a termék árában vagy leírásában; vagy nem tudjuk teljesíteni az Ön által megadott szállítási határidőt. Ha a teljesítést nem tudjuk vállalni és a megrendelést nem tudjuk elfogadni, akkor az Ön által megfizetett összeget teljes egészében visszafizetjük Önnek ugyanolyan módon, ahogy Ön a fizetést teljesítette.
Az Ön rendelési száma. Megrendeléséhez rendelési számot társítunk, és a visszaigazoló e-mailben a rendelési számot Önnek megadjuk. Nekünk segítség, ha a megrendelésével kapcsolatos bármilyen ügyintézés során a rendelési számra hivatkozik.
Nem viszonteladásra és exportra szánt áruk. A Feltételek elfogadásával Ön kijelenti és vállalja, hogy az Oldalon keresztül fogyasztóként, kizárólag saját, személyes vagy háztartási használatra vásárol termékeket, nem pedig gazdasági tevékenység keretében jár el, azaz nem viszonteladás vagy exportálás céljából vásárol.
Ár és fizetés
Hol található a termék ára? A termék ára (amely a szállítási költségen túl minden további költséget tartalmaz, azaz tartalmazza a vonatkozó adókat, mint például az áfát, és bruttóban, forintban megadott összeg) feltüntetésre kerül a termék kiválasztásakor az Oldalon, illetve a megrendelés leadásakor a rendelési aloldalon. Az Oldalon közzétett minden ár, kedvezmény és promóció értesítés nélkül változhat. A fizetéskor látni fogja, hogy az összesítés során élünk a jogszabály adta lehetőséggel, és a vonatkozó szabályok alapján öt (5) forintra kerekítünk, függetlenül attól, hogy milyen fizetési módot választ.
Mi történik, ha rossz árat tüntetünk fel? Arra törekszünk, hogy pontos árinformációkat jelenítsünk meg az Oldalon és a megrendelés során. Azonban előfordulhat, hogy minden erőfeszítésünk ellenére az általunk értékesített termékek némelyike helytelenül kerül árképzésre. Fenntartjuk a jogot arra, hogy az ilyen esetekből eredő bármely hibát, pontatlanságot vagy mulasztást bármikor kijavítsuk, és töröljük a megrendeléseket. A rendelés elfogadása előtt általában ellenőrizzük az árakat. Ha a termék rendelési napján érvényes helyes ára alacsonyabb, mint a rendelési napon a feltüntetett ár, akkor az alacsonyabb összeget számítjuk fel Önnek. Ha a termék rendelési napján érvényes ára magasabb, mint az Ön által megadott ár, akkor a rendelés elfogadása előtt kapcsolatba lépünk Önnel. Ha elfogadjuk és feldolgozzuk az Ön megrendelését, melyben az árképzési hiba nyilvánvaló és félreérthető, és Ön észszerűen felismerhette volna a hibát, akkor felmondhatjuk a szerződést, és visszatérítjük Önnek a kifizetett összegeket, és igényelhetjük az Önnek biztosított termék(ek) visszaszolgáltatását.
Mikor és hogyan kell fizetnie? A terméket vagy termékeket azok megrendelésekor ki kell fizetnie. Fizetési módként elfogadjuk a MasterCard, illetve Visa bankkártyás fizetést, és a PayPal használatával történő fizetést. (Kérjük, hogy fizetés előtt tájékozódjon a szolgáltatónál a fizetési feltételekről és annak költségeiről, mert arra nekünk nincs ráhatásunk.) Ön kijelenti és vállalja a felelősséget azért, hogy (i) az Ön által megadott bankkártyaadatok valósak, helyesek és hiánytalanok, (ii) Ön megfelelően jogosult az adott bankkártya használatára a vásárláshoz, (iii) a bankkártya-társasága teljesíti az Ön által kezdeményezett fizetést.
A termékek biztosítása
Kiszállítás. A www.skechers.hu Oldalról rendelt termékeket csak Magyarország területére tudjuk kiszállítani.
Kiszállítási költségek. A szállítási költségeket az Oldalunkon tételesen megtalálja. A termékeknek az Oldalunkon feltüntetett árai nem tartalmazzák a szállítási költségeket. A szállítási költség hozzáadódik a termék árához, és megrendeléskor tételesen szerepel a kosárban a megrendelési felületen és a megrendelést visszaigazoló e-mailben.
Mikor szállítjuk a termékeket? A szállítást egy általunk megbízott, de tőlünk független futárszolgáltató cég (UPS) végzi. A rendelési folyamat során a futárszolgálat tájékoztatja Önt, hogy mikor szállítják Önnek a terméke(ke)t. A futárszolgálat egy nyomon követési számot társít a megrendeléshez, amely alapján Ön ellenőrizni és követni tudja, hogy a szállítás éppen hol áll.
Nem vállalunk felelősséget az ellenőrzésünkön kívül eső késedelmekért. Ha a termék(ek) szállítását egy rajtunk kívül álló esemény késlelteti, akkor a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy tájékoztassuk Önt a késedelmet okozó eseményről, és lépéseket teszünk a késedelem hatásának csökkentése érdekében. Ha a kapcsolatot Önnel felvesszük és tájékoztatjuk Önt a késedelmet okozó eseményről, akkor további felelősséget nem vállalunk az esemény által okozott következményekért, de ha fennáll a jelentős késés kockázata, felveheti velünk a kapcsolatot a szerződés megszüntetése és az Ön által kifizetett, de meg nem kapott termék(ek) árának visszatérítése érdekében.
Ha nem szervezi át a kézbesítést. Ha senki sem érhető el az Ön által megadott címen a küldemény átvételére, és a terméke(ke)t nem lehet a postaládáján keresztül kézbesíteni, akkor értesítést küld a futárszolgálat Önnek arról, hogy hogyan tudja átütemezni a szállítást vagy hogy Ön hogyan tudja a termékeket a futárszolgálat helyi raktárából, vagy felvételi pontjában átvenni. Ha az Ön részére történő kiszállítás meghiúsulása után Ön nem szervezi át a kézbesítést, vagy nem veszi át a kézbesítési raktárból, vagy az átvételi ponton a terméket, akkor a szerződést megszüntethetjük. Ha az át nem vett termék visszaküldésre kerül a belga raktárba, akkor a termék árát visszatérítjük, de a szállítási költséget nem.
Az Ön jogai, ha a termékeket késve szállítjuk ki. Késedelmes kiszállítás esetén Önnek érvényesíthető jogai vannak. Ha bármelyik termék esetében elmulasztjuk a szállítási határidőt, akkor a szerződést azonnali hatállyal megszűntnek tekintheti, ha a következő körülmények valamelyike fennáll:
(a) elutasítottuk a termék(ek) kiszállítását;
(b) a szállítási határidőn belüli szállítás (figyelembe véve az összes vonatkozó körülményt) alapvető fontosságú volt; vagy
(c) Ön azt jelezte nekünk, mielőtt elfogadtuk a megrendelését, hogy a kiszállítás a szállítási határidőn belül alapvető fontosságú.
A termékekre vonatkozó felelősség és tulajdonjog
Mikor válik Ön felelőssé a termékekért? Ön a felelős a termék(ek)ért attól kezdve, hogy a terméke(ke)t az Ön által megadott címre kiszállította az általunk megbízott futárszolgálat, vagy Ön azt a futárszolgálattól annak helyi raktárából vagy felvételi pontján átvette.
Mikor lesznek a termékek az Ön tulajdonai? Amint a teljes összeget megkaptuk, a termék az Ön tulajdonává válik.
Visszaküldések
A meggondoláshoz való jog gyakorlása (elállás a szerződéstől). A nem viselt árukat a termékek átvételétől számított negyvenöt (45) napon belül indokolás nélkül visszaküldheti, és visszatérítést kaphat az alábbi visszatérítésre vonatkozó szabályok szerint. Az elállási jogát nyilatkozatban is meg kell erősítenie, amit az Oldal „Rendelések és visszatérítések” pontjában tehet meg vagy jelen Feltételek 1. számú mellékletében szereplő nyilatkozatminta kitöltésével és visszaküldésével. A termékek visszaküldésével kapcsolatos költségeket mi álljuk, Önnek nem kell fizetnie a futárszolgálatnak.
A visszaküldés menete. Ha valami miatt Ön – a termék átvételét követő negyvenöt (45) napon belül – úgy dönt, hogy visszaküldi nekünk a terméket, kérjük, kövesse az alábbiakat. A visszaküldéshez kitöltött visszáru címkére van szükség. A visszáru címkét az általunk küldött csomagban, illetve az Oldalunkon a „Rendelések és visszatérítések” menüpontban is megtalálja.
Elállás esetén a visszaküldés lépései:
Első lépés
(a) A visszáru címke nyomtatásához nyomtatóra van szükség
(b) Kattintson az Oldalon a „Rendelések és visszatérítések” lehetőségre
(c) Adja meg a rendelési számot (a visszaigazoló e-mail-ben található) és a rendelés leadásához használt e-mail-címet
(d) Válassza ki a visszaküldeni kívánt terméket
(e) Kattintson a visszáru címke hivatkozásra
(f) Nyomtassa ki a visszáru címkét
Második lépés
(a) Használhatja a Skechers-től érkezett eredeti szállítódobozt, vagy bármely egyszerű, jelöletlen kartondobozt a visszáru szállításához.
(b) Ha a szállítódobozon már van címke, matrica vagy egyéb jelölés, akkor azt távolítsa el.
(c) A perforációnál válassza le az előre fizetett visszaküldési címkét a kitöltött visszaküldési űrlapról. Ragassza rá a visszáru címkét a szállítódoboz külsejére.
Harmadik lépés
A visszaküldendő csomag elszállítását az általunk megbízott futárszolgálat (UPS) végzi. Adja le a visszaküldendő csomagját egy UPS kapcsolatfelvételi ponton. Az Önnek megfelelő UPS leadási pontot a www.ups.com webhelyen találja, vagy hívja a UPS-t a +36 1 877 0000 telefonszámon, hogy csomagját az Ön által megadott címen (akár otthonában) átvegyék. Amint a visszaküldött csomag feldolgozásra került, visszaigazolást küldünk Önnek, és a termék árának visszafizetése felől is intézkedünk. Minderre haladéktalanul, de legkésőbb a csomag visszaérkezésétől számított tizennégy (14) napon belül sor kerül.
A termékleírásban szereplőtől eltérő minőségű termékek, a célnak meg nem felelő vagy ki nem elégítő minőségű termékek kezelése
A termék(ek)nek a termékleírásban szereplő tulajdonságokkal kell rendelkezni(ük), illetve a használati célnak megfelelőnek és kielégítő minőségűnek kell lenni(ük). Ha a termék(ek) nem felel(nek) meg a leírtaknak, a tájékoztatásnak vagy a használati célnak, illetve nem kielégítő minőségű(ek), akkor:
(a) a terméket negyvenöt (45) napon belül indokolás nélkül visszaküldheti, és visszatérítést kérhet (ahogyan azt az előző pontban ismertettük);
(b) Ön két (2) éven belül visszaküldheti a terméket, és ha a terméket nem lehet megjavítani vagy kicserélni, visszatérítést kaphat;
(c) megtarthatja a terméket és kérhet árleszállítást.
Minden esetben kifizetjük (meg is előlegezzük) a termék(ek) visszaküldésének költségeit. A termék(ek) visszaküldése és a visszatérítés kifizetése után a szerződés megszűnik.
Kérjük, hogy a Gyakran Feltett Kérdések között alaposan tanulmányozza a hibás teljesítéssel kapcsolatos tudnivalókat.
Hogyan kaphat visszatérítést?
A hiba jelzése. Amennyiben a megrendelt termék(ek) nem felel(nek) meg a termékleírásban szereplőknek vagy nem felel(nek) meg a célnak, vagy nem megfelelő minőségű(ek), és ez a termék(ek) átvételét követő negyvenöt (45) napon túl derül ki, kérjük, haladéktalanul lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal az info.hu@skechers.com e-mail címen, vagy a +36 1 500 8430 telefonszámon, ahol részletes, magyar nyelvű tájékoztatást kap a teendőkről.
Termék visszaküldése minőségi hiba miatt, 45 napon túl. Ha Ön minőségi hiba miatt küldene vissza terméket a termék átvételét követő negyvenöt (45) napon túl, akkor ezt csak az Ügyfélszolgálat közreműködésével tudja megtenni.
Mikor fizetjük ki a visszaküldés költségeit? Ha minőségi probléma van a termékkel, a visszaküldés költségét visszatérítjük.
Hogyan térítjük vissza az összeget Önnek? Ha megerősítést nyer a termék(ek) minőségi hibája, visszatérítjük Önnek a termék(ek)ért fizetett árat, beleértve a termék kiszállításának költségét is, a fizetéshez használt módon. Vannak tételek azonban, amiket levonhatunk az árból.
Visszatérítésből származó levonások. Ha visszaküldi a terméket, csökkenthetjük a visszatérített összeget (kivéve a szállítási költségeket), ha a termék értéke csökkent, és ha ezt a nem rendeltetésszerű használat okozta. Ha a termék árát még a termék ellenőrzése előtt visszatérítjük Önnek, de az ellenőrzés során kiderül, hogy a terméket nem rendeltetésszerűen használta, és ezzel a termék értéke csökkent, akkor az értékcsökkenést haladéktalanul, de legkésőbb az értesítéstől számított tizennégy (14) napon belül meg kell térítenie számunkra.
A visszatérítés időpontja. A visszatérítést a termékek visszavételének napjától számítottan haladéktalanul, de legkésőbb tizennégy (14) napon belül teljesítjük.
A szerződés megszüntetésére vonatkozó jogaink
Megszüntethetjük a szerződést, ha Ön azt megszegi. Felmondhatjuk a termék vásárlására vonatkozó szerződést írásban, ha:
(a) Ön nem fizet nekünk az esedékesség idejére, és nem teljesít kifizetést tizennégy (14) napon belül azt követően, hogy értesítettük, hogy a kifizetés esedékes;
(b) Ön az termék(ek) átvételétől számított tizennégy (14) napon belül nem teszi lehetővé számunkra (azaz az általunk megbízott futárszolgálat számára) a termék(ek) kiszállítását.
Felelősségünk az Ön által elszenvedett veszteségért vagy kárért
Semmilyen körülmények között nem tartozunk felelősséggel Önnel vagy harmadik féllel szemben a következményes vagy közvetett károkozásért, elmaradt haszonért vagy bevételért vagy értékcsökkenésért, amelyek a jelen Feltételek bármely megsértéséből származnak, arra vonatkoznak és/vagy azzal kapcsolatosak, függetlenül attól, hogy (a) az ilyen károk előreláthatóak voltak-e, (b) tájékoztattak-e bennünket az ilyen károk lehetőségéről, vagy (c) a kártérítési igény jogilag megalapozott-e.
A jelen Feltételek alapján fennálló felelősségünk, illetve az Ön jogi igénye az Ön által az Oldalunkon megrendelt termék(ek)ért ténylegesen kifizetett összegre korlátozódik.
A felelősség fenti korlátozása: (i) csak a jogszabályok által megengedett mértékben alkalmazandó, és (ii) nem vonatkozik (A) a súlyos gondatlanságból vagy szándékos kötelességszegésből eredő felelősségre, és (B) a cselekedeteinkből vagy mulasztásainkból eredő halálesetre vagy testi sérülésre, azaz a szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségre.
Vis maior. Nem vállalunk felelősséget, és nem tekinthető úgy, hogy a jelen Feltételeket nem teljesítettük vagy megsértettük a jelen Feltételek szerinti teljesítésünk bármely hibája vagy késedelme esetén, amennyiben és amilyen mértékben az ilyen hibát vagy késedelmet a mi észszerű befolyásunkon kívül eső cselekedetek vagy körülmények okozzák, beleértve, korlátozás nélkül, vis maior események, áradás, tűz, földrengés, robbanás, kormányzati intézkedések, háború, invázió vagy ellenségeskedés (függetlenül attól, hogy háborút nyilvánítottak-e ki vagy sem), terrorista fenyegetések vagy cselekedetek, lázadás vagy más polgári nyugtalanság, nemzeti vészhelyzet, forradalom, felkelés, járvány, világjárvány, kizárások, sztrájk vagy egyéb munkaügyi viták (függetlenül attól, hogy azok a munkaerőnkkel kapcsolatosak-e vagy sem), a fuvarozókat érintő korlátozások vagy késedelmek, illetve a megfelelő vagy alkalmas anyagok beszerzésének lehetetlensége vagy késedelme; anyagok vagy távközlési hibák vagy áramkimaradások.
Joglemondások tilalma
A jelen Feltételek szerinti bármely jog vagy rendelkezés általunk történő érvényesítésének elmulasztása nem jelenti az adott jog vagy rendelkezés jövőbeni érvényesítéséről való lemondást. Bármely jogról vagy rendelkezésről való lemondás csak akkor lép hatályba, ha írásban történik, és a Skechers szabályosan meghatalmazott képviselője írja alá.
Nincsenek harmadik fél kedvezményezettek
A jelen Feltételek nem biztosítanak és nem céljuk, hogy az Önön kívül más személyekre jogokat vagy jogorvoslati lehetőségeket biztosítsanak.
Átruházás
Előzetes írásbeli hozzájárulásunk nélkül Ön nem ruházhatja át a jelen Feltételek szerinti jogait, illetve nem ruházhatja át a jelen Feltételek szerinti kötelezettségeit. A jelen bekezdést sértő bármely szándékos átruházás vagy átadás semmisnek minősül. Semmilyen átruházás vagy átadás nem mentesíti Önt a jelen Feltételek szerinti kötelezettségei alól.
Elválaszthatóság
Ha a jelen Feltételek bármely rendelkezése érvénytelen, jogellenes, semmis vagy végrehajthatatlan, akkor az adott rendelkezés a jelen Feltételektől elválasztottnak minősül, és nem érinti a jelen Feltételek fennmaradó rendelkezéseinek érvényességét vagy végrehajthatóságát.
Teljes megállapodás
Megrendelésünk visszaigazolása, a jelen Feltételek, az Oldalunk Használati Feltételei és az Adatvédelmi Tájékoztatónk tekintendő végleges és integrált megállapodásnak Ön és cégünk között a jelen Feltételekkel érintett ügy(ek)ben.
Panaszkezelés
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy kifogástalan szolgáltatást nyújtsunk Önnek, és a megrendelését a lehető leggyorsabban, kiváló körülmények között teljesítsük. Ha a jelen Feltételek fennállása alatt Önnek mégis bármilyen panasza keletkezne a szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, azt haladéktalanul jelezze az info.hu@skechers.com e-mail címen, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a +36 1 500 8430 telefonszámon. Kérjük, hogy a lehető legpontosabban írja le vagy mondja el az Ön által sérelmezett helyzetet, hogy mi is megismerjük azt, és feltárhassuk a történteket. A panaszt kivizsgáljuk, és annak eredményéről haladéktalanul, de legkésőbb a panasz beérkezésétől számított harminc (30) napon belül választ adunk az Ön által megadott elérhetőségeken keresztül.
Alternatív vitarendezés
Az alternatív vitarendezés olyan eljárás, amely során egy független testület mérlegeli a vitás helyzettel kapcsolatos tényeket és törekszik annak megoldására anélkül, hogy amiatt a bírósági utat kellene választani. Az európai online vitarendezési platform elérhető itt. Ön jogosult a magyar Békéltető Testülethez (magyar alternatív vitarendezési fórum) is fordulni, amelynek elérhetőségeit itt találja. Nem vagyunk kötelesek alávetni magunkat az alternatív vitarendezési fórum döntésének, és azt jelenleg nem is tesszük meg.
Egyéb fontos feltételek
Mely jogszabályok vonatkoznak erre a szerződésre? A jelen Feltételek által nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008.évi XLVII. évi törvény, a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályiról szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet, valamint minden olyan szabály, amely fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésekre vonatkozik.
Irányadó jog, eljáró bíróság. Jelen Feltételekre a magyar jog az irányadó, jogi eljárást a termék(ek)kel kapcsolatban a magyar, rendes bíróságok előtt kezdeményezhet. Jelen Feltételek nyelve a magyar. Jelen Feltételeket iktatószámmal látjuk el, amelyet a dokumentum minden oldalának az alján megtalál.