Mi az a Klarna?

 

A Klarna egy részletfizetési funkció, amely lehetővé teszi, hogy 3 egyenlő részletben fizesse ki megrendelését. Az első részletet a megrendelés leadásakor vonjuk le, a fennmaradó 2 részletet pedig minden 30. napra ütemezzük. 

A Klarna használata olyan egyszerű, mint a szokásos vásárlás és fizetés. Válassza ki a Klarna fizetési módot, és a rendszer átirányítja a Klarna webhelyére a regisztrációhoz és a fizetési adatok megadásához. A teljesítéshez további alkalmassági követelményeknek kell megfelelnie. Ha korábban használta már a Klarnát, csak jelentkezzen be Klarna fiókjába.

A Klarnával rugalmasan fizethet 30 naponként 3 egyenlő részletben. Nincs kamat és nincsenek további díjak, amennyiben időben fizet. A befizetéseket a rendszer automatikusan fogadja, vagy bármikor bejelentkezhet a Klarna alkalmazásba a fizetéshez. A Klarna alkalmazásban a rendelés feldolgozása után is megtekintheti rendeléseit és kezelheti a fiókja adatait. 

Kattintson ide a Klarnával kapcsolatos további GYIK-ért!

 

Mi történik, ha nem tudok fizetni a Klarnának?


Ha a „Fizetés 3 részletben” ütemezést választotta, a Klarna automatikusan megpróbálja levonni a második részletet a fizetéskor megadott betéti- vagy hitelkártyáról. Ha a befizetés nem tud végbemenni a tervezett esedékesség napján, a Klarna újabb kísérletet tesz az összeg automatikus beszedésére 7 nappal később, majd ismét 7 nap múlva. Ha az utolsó fizetési kísérlet is sikertelen, a Klarna a sikertelenül levont összeget hozzáadja az utolsó részlethez.

Utolsó részlet:
 A Klarna automatikusan megpróbálja levonni az utolsó részletet a fizetéskor megadott betéti- vagy hitelkártyáról. Ha a befizetést nem lehet beszedni a tervezett esedékesség napján, a Klarna újabb kísérletet tesz az összeg automatikus levonására 7 nappal később, majd ismét 7 nap múlva. Ha az utolsó részlet fizetése meghiúsul, a Klarna a teljes fennálló rendelési összegről nyilatkozatot ad ki, amelynek kifizetése 15 nappal később válik esedékessé.

Előfordulhat, hogy a késedelmes és/vagy elmulasztott törlesztés(ek)ért díjat vagy kamatot számítanak fel. A Klarna „Fizetés 3 részletben” ütemezésének használata nem befolyásolja hitelképességét, még akkor sem, ha nem fizetett időben. A fizetés elmulasztásának vétsége önt terheli, így előfordulhat, hogy a jövőben nem fogja tudni használni a szolgáltatást. Ha nem fizeti ki a vásárlást, a Klarna végső megoldásként kapcsolatba léphet egy külső követelésbehajtóval, hogy behajtsa a fennmaradó összegeket.

 

Hogyan küldhetek vissza vagy cserélhetek ki a Klarnánál részletfizetéssel vásárolt terméket?


Ha meggondolta magát, a Klarna megrendelését postai úton visszaküldheti. Felhívjuk figyelmét, hogy online rendelés esetén üzletből való visszaküldést nem fogadunk el. A Skechers.hu-n Klarnával fizetett rendeléseket postai úton kell visszaküldeni ahhoz, hogy az eredeti fizetési mód szerint történhessen a visszatérítés.

Kérjük, ellenőrizze, hogy visszaküldeni vagy cserélni kívánt rendelés megfelel-e a visszaküldési szabályzatunknak. A Klarna értesítést kap a visszaküldéséről, és feldolgozza a szabályzatnak megfelelő visszatérítéseket. Jelentkezzen be Klarna fiókjába, és válassza a „Visszaküldés bejelentése” lehetőséget, hogy leállítsa a részletfizetést. A Klarna a visszaküldés feldolgozása után azonnal kiegyenlíti számláját.


Mikor szállítják ki a rendelésemet, ha részletfizetést választok a Klarnával?


A Klarna rendeléseit a szokásos szállítási időkeretünk szerint kézbesítjük, miután a rendelést online teljesítette.

Mi történik, ha részleges visszatérítést kapok, és ez hogyan érinti a Klarna kifizetéseimet?

Ha a részleges visszatérítés nagyobb, mint a rendelés fennmaradó egyenlege, a visszatérítés összegét az eredeti fizetési módon írjuk jóvá.

Ha a részleges visszatérítés kisebb, mint a rendelés fennmaradó egyenlege, az összeget levonjuk a fennálló egyenlegből, és azonos részletekben elosztjuk a fennmaradó kifizetések között.

Fizetési tervének frissítéseit a Klarna alkalmazásban tekintheti meg.

 

Nem kaptam meg a rendelésemet. Mi történik az egyenlegemmel?


A teljes összeget nem kell kifizetnie, amíg meg nem kapta a rendelését. Küldjön e-mailt az Ügyfélszolgálatnak a kézbesítéssel kapcsolatos frissítésekért. Mindenképpen jelentkezzen be Klarna-fiókjába, és kattintson a „Hibabejelentés” gombra, hogy szüneteltesse fizetést, amíg meg nem kapja a rendelést.

 

A Klarna egyenlegem téves. Mit tegyek?


Ha az egyenlege nem egyezik a rendelés adataival, kérjük, küldjön közvetlenül e-mailt az Ügyfélszolgálatnak az egyenleg korrigálásának érdekében. Ügyeljen arra, hogy be legyen jelentkezve Klarna fiókjába, és válassza a „Hibabejelentés” lehetőséget a fizetés szüneteltetéséhez, amíg a részleteket kijavítják