Szerződéstől való elállás esetén (pl.méretprobléma miatt), a termék állapotáért a vásárló felelős. A vásárló kipróbálhatja a terméket, ami alapján megismeri a termék tulajdonságait, jellegét. Ez azonban csak olyan mértékű lehet, mint a beltéren, szobában történő felpróbálás. Az utcán történő viselés már a próbálást meghaladó használat, ami a termék további értékesítését lehetetlenné teszi. Ilyen esetben cégünk megtagadhatja a termék(ek) visszavételét, valamint a a vásárlás összegének visszatérítését.
Termék felpróbálása/visszaküldése
Fri, 8 Nov, 2024 at 2:33 PM
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Jelenleg nem szállítunk postafiókokba.
Jelenleg nem szállítunk postafiókokba.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Jelenleg nem szállítunk Magyarországon kívüli címekre.
Jelenleg nem szállítunk Magyarországon kívüli címekre.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Válassza ki a Rendelések és visszaáruk fület az oldal tetején, és adja meg a rendelés számát és e-mail-címét. Minden rendelési információ a nyomon követési adatokkal együtt jelenik meg.
Válassza ki a Rendelések és visszaáruk fület az oldal tetején, és adja meg a rendelés számát és e-mail-címét. Minden rendelési információ a nyomon követési adatokkal együtt jelenik meg.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Hitelkártyás fizetési hibák elhárítása Ellenőrizze, hogy a megadott számlázási adatok helyesek-e. Távolítsa el a kötőjeleket vagy szóközöket a kártyaszámból. Ha a kártya új, vagy nemrégiben bocsátották ki a régi helyett, győződjön meg arró...
Hitelkártyás fizetési hibák elhárítása
- Ellenőrizze, hogy a megadott számlázási adatok helyesek-e.
- Távolítsa el a kötőjeleket vagy szóközöket a kártyaszámból.
- Ha a kártya új, vagy nemrégiben bocsátották ki a régi helyett, győződjön meg arról, hogy aktiválta.
- Ha a fenti lépések elvégzése után is fizetési hibát tapasztal, kérjük, forduljon a hitelkártya-szolgáltatójához.
Számla ellenőrzése
A rendelés feldolgozásának késedelmét elkerülendő, kérjük, ellenőrizze, hogy a rendelésén szereplő számlázási cím megegyezik-e a bankszámlakivonatán szereplő címmel. Ha nem biztos a számlázási címében, kérjük, forduljon közvetlenül a bankjához.
Hitelkártya biztonsági kódjának megkeresése
A hitelkártya biztonsági kódja egy egyedi, háromjegyű szám, amely a kártya hátsó (Visa/MasterCard) oldalára van nyomtatva. A rendelése nem dolgozható fel a kód nélkül.
Visa/MasterCard:
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Írja be a „Promóciós kód” mezőbe a promóciós kódot a fizetési folyamat során. Kattintson az „Alkalmaz” gombra a kedvezmény megrendelésre való alkalmazásához. Ügyeljen rá, hogy pontosan az ábrán látható módon írja be a kódot. A teljes kedvezmény ...
Írja be a „Promóciós kód” mezőbe a promóciós kódot a fizetési folyamat során. Kattintson az „Alkalmaz” gombra a kedvezmény megrendelésre való alkalmazásához. Ügyeljen rá, hogy pontosan az ábrán látható módon írja be a kódot.
A teljes kedvezmény összege megjelenik a Rendelés összegzése oldalon. Ha a kód érvénytelen vagy lejárt, a rendelés végösszegére nem vonatkozik kedvezmény.
Az alábbi feltételek a Skechers Magyarország webhelyén található promóciókhoz és kuponkódokhoz kapcsolódó összes kedvezményre vonatkoznak, hacsak nincs másként megadva:
- A kedvezmények csak az interneten érvényesek a Skechers.hu webhelyen.
- A kedvezmények más ajánlatokkal vagy kedvezményekkel nem vonhatók össze.
- A kedvezmények nem válthatók be készpénzre, nem alkalmazhatók korábbi vásárlásokra, nem használhatók fizetési módként egy számlán, és nem használhatók ajándékkártyák vásárlására.
- Minden visszaküldésre a Skechers visszaküldési szabályzata vonatkozik
- A Skechers Sarl. nem vállal felelősséget az elveszett vagy ellopott kuponokért/kuponkódokért
- A használat hiteljóváhagyástól függ
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Válassza ki az oldal tetején található Bejelentkezés fület, és adja meg fiókja e-mail-címét és jelszavát a rendelési előzmények megtekintéséhez.
Válassza ki az oldal tetején található Bejelentkezés fület, és adja meg fiókja e-mail-címét és jelszavát a rendelési előzmények megtekintéséhez.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
A Magyarországon belül szállított áruk és szolgáltatások árai tartalmazzák az áfát, ahol alkalmazandó.
A Magyarországon belül szállított áruk és szolgáltatások árai tartalmazzák az áfát, ahol alkalmazandó.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Szabványos szállítás Szabványos szállítás: 2.790 Forint szállítási díj Magyarországra Skechers VIP-hozzáférés: INGYENES szállítás 39.990 Forint feletti vásárlások esetén. 1.990 Forint szállítási díj 39.990 Forint alatti vásárlások esetén.
Szabványos szállítás
- Szabványos szállítás: 2.790 Forint szállítási díj Magyarországra
- Skechers VIP-hozzáférés: INGYENES szállítás 39.990 Forint feletti vásárlások esetén. 1.990 Forint szállítási díj 39.990 Forint alatti vásárlások esetén.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Szabványos szállítás: 5–7 munkanap Az Expressz szállítás jelenleg nem vehető igénybe
- Szabványos szállítás: 5–7 munkanap
- Az Expressz szállítás jelenleg nem vehető igénybe
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Elfogadjuk a PayPalt, az Apple Payt, a Google Payt és a Klarnat, valamint a Visa és Mastercard által kiadott összes jelentős hitel- és bankkártyát. Jelenleg nem fogadunk el Skechers ajándékkártyákat/e-ajándékkártyákat. A hitelkártyaadatok kitölt...
Elfogadjuk a PayPalt, az Apple Payt, a Google Payt és a Klarnat, valamint a Visa és Mastercard által kiadott összes jelentős hitel- és bankkártyát. Jelenleg nem fogadunk el Skechers ajándékkártyákat/e-ajándékkártyákat.
A hitelkártyaadatok kitöltésekor pontosan úgy adja meg a nevét, ahogyan a kártyáján szerepel. Ügyfeleink védelme érdekében a tranzakciók nem dolgozhatók fel, ha a számlázási adatok nem 100%-osan pontosak.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Mi az a Klarna? A Klarna egy részletfizetési funkció, amely lehetővé teszi, hogy 3 egyenlő részletben fizesse ki megrendelését. Az első részletet a megrendelés leadásakor vonjuk le, a fennmaradó 2 részletet pedig minden 30. napra ütemezzük. ...
Mi az a Klarna?
A Klarna egy részletfizetési funkció, amely lehetővé teszi, hogy 3 egyenlő részletben fizesse ki megrendelését. Az első részletet a megrendelés leadásakor vonjuk le, a fennmaradó 2 részletet pedig minden 30. napra ütemezzük.
A Klarna használata olyan egyszerű, mint a szokásos vásárlás és fizetés. Válassza ki a Klarna fizetési módot, és a rendszer átirányítja a Klarna webhelyére a regisztrációhoz és a fizetési adatok megadásához. A teljesítéshez további alkalmassági követelményeknek kell megfelelnie. Ha korábban használta már a Klarnát, csak jelentkezzen be Klarna fiókjába.
A Klarnával rugalmasan fizethet 30 naponként 3 egyenlő részletben. Nincs kamat és nincsenek további díjak, amennyiben időben fizet. A befizetéseket a rendszer automatikusan fogadja, vagy bármikor bejelentkezhet a Klarna alkalmazásba a fizetéshez. A Klarna alkalmazásban a rendelés feldolgozása után is megtekintheti rendeléseit és kezelheti a fiókja adatait.
Kattintson ide a Klarnával kapcsolatos további GYIK-ért!
Mi történik, ha nem tudok fizetni a Klarnának?
Ha a „Fizetés 3 részletben” ütemezést választotta, a Klarna automatikusan megpróbálja levonni a második részletet a fizetéskor megadott betéti- vagy hitelkártyáról. Ha a befizetés nem tud végbemenni a tervezett esedékesség napján, a Klarna újabb kísérletet tesz az összeg automatikus beszedésére 7 nappal később, majd ismét 7 nap múlva. Ha az utolsó fizetési kísérlet is sikertelen, a Klarna a sikertelenül levont összeget hozzáadja az utolsó részlethez.
Utolsó részlet:
A Klarna automatikusan megpróbálja levonni az utolsó részletet a fizetéskor megadott betéti- vagy hitelkártyáról. Ha a befizetést nem lehet beszedni a tervezett esedékesség napján, a Klarna újabb kísérletet tesz az összeg automatikus levonására 7 nappal később, majd ismét 7 nap múlva. Ha az utolsó részlet fizetése meghiúsul, a Klarna a teljes fennálló rendelési összegről nyilatkozatot ad ki, amelynek kifizetése 15 nappal később válik esedékessé.
Előfordulhat, hogy a késedelmes és/vagy elmulasztott törlesztés(ek)ért díjat vagy kamatot számítanak fel. A Klarna „Fizetés 3 részletben” ütemezésének használata nem befolyásolja hitelképességét, még akkor sem, ha nem fizetett időben. A fizetés elmulasztásának vétsége önt terheli, így előfordulhat, hogy a jövőben nem fogja tudni használni a szolgáltatást. Ha nem fizeti ki a vásárlást, a Klarna végső megoldásként kapcsolatba léphet egy külső követelésbehajtóval, hogy behajtsa a fennmaradó összegeket.
Hogyan küldhetek vissza vagy cserélhetek ki a Klarnánál részletfizetéssel vásárolt terméket?
Ha meggondolta magát, a Klarna megrendelését postai úton visszaküldheti. Felhívjuk figyelmét, hogy online rendelés esetén üzletből való visszaküldést nem fogadunk el. A Skechers.hu-n Klarnával fizetett rendeléseket postai úton kell visszaküldeni ahhoz, hogy az eredeti fizetési mód szerint történhessen a visszatérítés.
Kérjük, ellenőrizze, hogy visszaküldeni vagy cserélni kívánt rendelés megfelel-e a visszaküldési szabályzatunknak. A Klarna értesítést kap a visszaküldéséről, és feldolgozza a szabályzatnak megfelelő visszatérítéseket. Jelentkezzen be Klarna fiókjába, és válassza a „Visszaküldés bejelentése” lehetőséget, hogy leállítsa a részletfizetést. A Klarna a visszaküldés feldolgozása után azonnal kiegyenlíti számláját.
Mikor szállítják ki a rendelésemet, ha részletfizetést választok a Klarnával?
A Klarna rendeléseit a szokásos szállítási időkeretünk szerint kézbesítjük, miután a rendelést online teljesítette.
Mi történik, ha részleges visszatérítést kapok, és ez hogyan érinti a Klarna kifizetéseimet?
Ha a részleges visszatérítés nagyobb, mint a rendelés fennmaradó egyenlege, a visszatérítés összegét az eredeti fizetési módon írjuk jóvá.
Ha a részleges visszatérítés kisebb, mint a rendelés fennmaradó egyenlege, az összeget levonjuk a fennálló egyenlegből, és azonos részletekben elosztjuk a fennmaradó kifizetések között.
Fizetési tervének frissítéseit a Klarna alkalmazásban tekintheti meg.
Nem kaptam meg a rendelésemet. Mi történik az egyenlegemmel?
A teljes összeget nem kell kifizetnie, amíg meg nem kapta a rendelését. Küldjön e-mailt az Ügyfélszolgálatnak a kézbesítéssel kapcsolatos frissítésekért. Mindenképpen jelentkezzen be Klarna-fiókjába, és kattintson a „Hibabejelentés” gombra, hogy szüneteltesse fizetést, amíg meg nem kapja a rendelést.
A Klarna egyenlegem téves. Mit tegyek?
Ha az egyenlege nem egyezik a rendelés adataival, kérjük, küldjön közvetlenül e-mailt az Ügyfélszolgálatnak az egyenleg korrigálásának érdekében. Ügyeljen arra, hogy be legyen jelentkezve Klarna fiókjába, és válassza a „Hibabejelentés” lehetőséget a fizetés szüneteltetéséhez, amíg a részleteket kijavítják
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Értesítéseket küldünk Önnek, hogy naprakészen tartsuk csomagja aktuális helyzetét. Miután leadta a rendelést, egy megerősítő üzenetet fog kapni. Akkor is küldünk értesítést, ha a rendelése elhagyja raktárunkat.
Értesítéseket küldünk Önnek, hogy naprakészen tartsuk csomagja aktuális helyzetét. Miután leadta a rendelést, egy megerősítő üzenetet fog kapni. Akkor is küldünk értesítést, ha a rendelése elhagyja raktárunkat.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Skechers Magyarország – visszaküldések Felhívjuk figyelmét, hogy a Skechers webhelyein vásárolt termékek nem küldhetők vissza a Skechers kiskereskedelmi üzletekbe A visszaküldés kezdeményezéséhez a következőket kell tennie: Első lépés ...
Skechers Magyarország – visszaküldések
Felhívjuk figyelmét, hogy a Skechers webhelyein vásárolt termékek nem küldhetők vissza a Skechers kiskereskedelmi üzletekbe
A visszaküldés kezdeményezéséhez a következőket kell tennie:
Első lépés
- A visszaküldési címke nyomtatásához nyomtatóra van szükség
- Kattintson a RENDELÉSEK ÉS VISSZÁRUK lehetőségre
- Adja meg a rendelési számot és a rendelés leadásához használt e-mail-címet
- A megrendelés száma a visszaigazoló e-mail-ben található
- Válassza ki a visszaküldeni kívánt terméke(ke)t
Egy rendelés több termékének visszaküldése esetén kérjük, vegye figyelembe:
Ha több tételt küld vissza, akkor minden tételhez ki kell nyomtatnia egy visszaküldési címkét, azonban csak egy visszaküldési címkét kell a szállítódoboz külső oldalára ragasztani.
Második lépés
- Használhatja a Skechers webhelyről kapott eredeti szállítódobozt, vagy bármely egyszerű, jelöletlen kartondobozt a visszáru szállításához.
- Ha a szállítódobozon már van szállítási címke, matrica vagy egyéb jelölés, akkor távolítsa azt el.
- Tegye az arút az eredeti csomagolásukba, vagy bármely egyszerű, jelöletlen kartondobozba, és ragassza a visszaküldési címkét a szállítódoboz külsejére.
Harmadik lépés
Adja le VISSZAKÜLDENDŐ csomagját egy UPS kapcsolatfelvételi ponton keresztül. Keressen egy Önnek megfelelő UPS leadási pontot a ups.com webhelyen, vagy hívja a UPS-t a +36 1 877 0000 telefonszámon, hogy csomagját az otthonában átvegyék.
A visszaküldött csomag feldolgozása után e-mailben fog visszaigazolást kapni.
Amint a visszaküldött csomag feldolgozásra került (1–3 héttel a visszaküldött csomag beérkezése után), visszaigazolást küldünk Önnek.
Jelenleg csak a SKECHERS webhelyen történt vásárlások esetén fogadunk el visszaküldést. Az ingyenes visszaküldés csak a kiszállítástól számított 45 napon belüli visszaküldésekre vonatkozik. Ha a terméket a 45 napos visszaküldési időszakon kívül küldik vissza, vagy ha a terméket használták, megsérült vagy nem az eredeti csomagolásában van, illetve ha a fenti visszaküldési eljárásokat nem tartják be, a SKECHERS nem tudja visszatéríteni a termék árát.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Szerződéstől való elállás esetén (pl.méretprobléma miatt), a termék állapotáért a vásárló felelős. A vásárló kipróbálhatja a terméket, ami alapján megismeri a termék tulajdonságait, jellegét. Ez azonban csak olyan mértékű lehet, mint a beltéren, ...
Szerződéstől való elállás esetén (pl.méretprobléma miatt), a termék állapotáért a vásárló felelős. A vásárló kipróbálhatja a terméket, ami alapján megismeri a termék tulajdonságait, jellegét. Ez azonban csak olyan mértékű lehet, mint a beltéren, szobában történő felpróbálás. Az utcán történő viselés már a próbálást meghaladó használat, ami a termék további értékesítését lehetetlenné teszi. Ilyen esetben cégünk megtagadhatja a termék(ek) visszavételét, valamint a a vásárlás összegének visszatérítését.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Ha vendégként adta fel a rendelést, akkor a visszaküldés kezdeményezéséhez kattintson a „Rendelések és visszaküldések” elemre a Skechers webhely jobb felső sarkában. Adja meg a rendelési számot és a rendelés leadásához használt e-mail-címet. ...
Ha vendégként adta fel a rendelést, akkor a visszaküldés kezdeményezéséhez kattintson a „Rendelések és visszaküldések” elemre a Skechers webhely jobb felső sarkában.
Adja meg a rendelési számot és a rendelés leadásához használt e-mail-címet.
- Válassza ki a „Visszaküldési címke” gombot a visszaküldeni kívánt tétel(ek) mellett
- Töltse le és nyomtassa ki ingyenes UPS visszaáru címkéjét
- Ha a szállítódobozon van címke, matrica vagy egyéb anyag, távolítsa azt el.
- Adja le a visszaküldött árut bármely UPS által engedélyezett szállítási központban. Keresse meg az Önhöz legközelebbi UPS szolgáltatóközpontot.
- Amint a visszaküldött csomag feldolgozásra került (1–3 héttel a visszaküldött csomag beérkezése után), visszaigazolást küldünk Önnek.
Jelenleg csak a Skechers.hu oldalon történt vásárlások esetén fogadunk el visszaküldést. A díjmentes visszaküldés csak a vásárlástól számított 45 napon belül érvényes. Ha a terméket a 45 napos visszavételi időszakon kívül küldi vissza, vagy ha a termék kopott, sérült vagy nem az eredeti csomagolásában van, a Skechers nem tudja visszatéríteni a termék(ek) árát.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Jelenleg nincs lehetőség a Skechers webhelyen vásárolt termékekek cseréjére. Ha ugyanazt a cipőt szeretné más méretben vagy stílusban, egyszerűen csak adja le az új rendelést, és küldje vissza a korábbit. Nem tudjuk garantálni, hogy az új rendel...
Jelenleg nincs lehetőség a Skechers webhelyen vásárolt termékekek cseréjére. Ha ugyanazt a cipőt szeretné más méretben vagy stílusban, egyszerűen csak adja le az új rendelést, és küldje vissza a korábbit.
Nem tudjuk garantálni, hogy az új rendelés leadásakor rendelkezésre áll a készlet.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Ha a cipőt a weboldalunkon vásárolta, és úgy gondolja, hogy hibás, kérjük, használja a „Kapcsolat” gombot a weboldalon. Kérjük, adja meg a rendelési számot, a stíluskódot, a cipő színét és méretét, valamint a probléma leírását. Kérjük, mellékelje...
Ha a cipőt a weboldalunkon vásárolta, és úgy gondolja, hogy hibás, kérjük, használja a „Kapcsolat” gombot a weboldalon. Kérjük, adja meg a rendelési számot, a stíluskódot, a cipő színét és méretét, valamint a probléma leírását. Kérjük, mellékelje a képeket is, amelyek bemutatják a cipővel kapcsolatos problémát, és ha lehetséges, referenciaként a cipő címkéjét is.
Ügyfélszolgálatunk egy tagja ezután válaszol, és tanácsot ad a folytatással kapcsolatban. Kérjük, NE küldje vissza a hibás cipőt a raktárba.
Ha a cipőt kiskereskedelmi üzletben vagy más kiskereskedőnél vásárolta, kérjük, vegye fel vele a kapcsolatot közvetlenül velük.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
A visszatérítés a visszaküldött áru raktárunkba történő megérkezését követő legfeljebb 2 héten belül megtörténik. A visszaküldés feldolgozása után e-mailben fog visszaigazolást kapni. Fontos: Miután elindítottuk a visszatérítést, a hitelt kibocs...
A visszatérítés a visszaküldött áru raktárunkba történő megérkezését követő legfeljebb 2 héten belül megtörténik. A visszaküldés feldolgozása után e-mailben fog visszaigazolást kapni.
Fontos: Miután elindítottuk a visszatérítést, a hitelt kibocsátó pénzintézet határozza meg azt a dátumot, amikor a visszatérítést jóváírják a számláján. Akár két számlázási ciklusba is beletelhet, amíg a hiteltranzakció megjelenik az egyenlegén. A pontos feladási dátumokkal kapcsolatban forduljon közvetlenül a pénzintézetéhez
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Gépben mosható cipő: A termékismertető oldalon látható „Gépben mosható” ikonnal rendelkező bármilyen cipő modell biztonságosan mosható mosószerrel, kímélő programmal és szárítható levegőn. Javasoljuk, hogy helyezze a cipőt párnahuzatba vagy mosóz...
Gépben mosható cipő: A termékismertető oldalon látható „Gépben mosható” ikonnal rendelkező bármilyen cipő modell biztonságosan mosható mosószerrel, kímélő programmal és szárítható levegőn. Javasoljuk, hogy helyezze a cipőt párnahuzatba vagy mosózsákba, mielőtt a mosógépben mosná. Az elszíneződés elkerülése érdekében egyszerre csak egy cipőt mosson. Ne tegye a cipőt centrifugába. A Skechers Memory Foam™ talpbetéttel rendelkező cipőknél hagyja a cipőket és a talpbetéteket 10–12 órán át levegőn száradni, hogy a talpbetétek teljesen megszáradjanak. A cipő víztől és foltoktól való védelme érdekében használjon olyan védőanyagot, mint a Skechers Water Proofer Spray
Habszivacsos cipők: Géppel vagy kézzel mosható a termékoldalon található utasításoknak és a stílusnak megfelelően. Kézi mosás esetén használjon hideg vizet, és szárítsa levegőn, árnyékos helyen. Ne helyezze szárítógépbe, és ne hagyja a napon.
Gépben nem moshatóként megjelölt cipők: A cipő minőségének megőrzése érdekében nem javasoljuk a gépi mosást. Javasoljuk, hogy a cipőink megfelelő tisztításához a következő lépéseket végezze el:
1. Távolítsa el a felesleges szennyeződést a felső részről és a külső talpról egy kis kefével vagy törlőkendővel.
2. Meleg víz és kevés (néhány csepp) mosószer összekeverésével szappanos keveréket készíthet.
3. Merítse a kefét vagy ruhát a szappanos keverékbe. Törölje le az érintett területet. Vigyen fel egy kevés tiszta, meleg vizet a kefével vagy ruhával, és kefélje le/törölje le a felesleges szappant.
4. Hagyja a cipőt levegőn megszáradni.
Bőrcipő: Nedves körülmények között való viselés előtt vigyen fel védőanyagot, például Skechers Water Proofer Spray-t, hogy védje a cipőt a víztől és a foltoktól. A tisztításhoz használjon bőrtisztító krémet vagy spray-t, például Skechers Athletic Cleanser tisztítót. Rendszeresen vigyen fel bőrápolót vagy olajat, hogy a bőr rugalmas maradjon. Ne mosson gépben bőrcipőt.
Hasított bőr és nubuk cipő: Puha kefével vagy száraz gumiszivaccsal tisztítsa meg a száraz hasított bőr/nubuk cipőt, hogy eltávolítsa a rátapadt szennyeződést. A puha kefe rendszeres használata pormentesíti a hasított bőrt. A makacs foltokat velúr folteltávolítóval kell eltávolítani. NE tegye mosógépbe és szárítógépbe. NE merítse vízbe. Nedves körülmények között való viselés előtt vigyen fel védőanyagot, például Skechers Water Proofer Spray-t, hogy védje a cipőt a víztől és a foltoktól. A cipő tisztításához használjon hasított bőr/nubuk tisztítószert. A legjobb eredmény elérése érdekében velúrkefével tisztítsa.
Világító cipők: A mosógépben való mosás nem javasolt a világító cipők esetén, mivel ezzel károsodnának a lámpák. Kímélő szappannal, meleg vízzel és puha törlőruhával tisztítsa.
A cipő frissességének megőrzése: Alkalmazzon szagtalanító spray-t, például Skechers szagsemlegesítő spray-t, hogy a cipő friss és szagmentes maradjon.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Elnézést kérünk a kellemetlenségért, de jelenleg nem árulunk és nem tartunk tartalék cipőfűzőt. Cipőink bármilyen hagyományos fűzővel használhatók, amelyeket a helyi kereskedőknél talál meg, például sportcikk- vagy kiskereskedelmi üzletekben, aho...
Elnézést kérünk a kellemetlenségért, de jelenleg nem árulunk és nem tartunk tartalék cipőfűzőt. Cipőink bármilyen hagyományos fűzővel használhatók, amelyeket a helyi kereskedőknél talál meg, például sportcikk- vagy kiskereskedelmi üzletekben, ahol cipőkiegészítőket tartanak. Megnézheti a legközelebbi Skechers üzletet is, mivel előfordulhat, hogy extra kiegészítőket is kínálunk.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Fordítson különös figyelmet a Skechers ruházat egyes termékeihez mellékelt ápolási utasításokra. Az ápolásra vonatkozó utasítások betartása segít megőrizni az minőséget és a kellemes érzetet, valamint meghosszabbítja a ruházat élettartamát. A Sk...
Fordítson különös figyelmet a Skechers ruházat egyes termékeihez mellékelt ápolási utasításokra. Az ápolásra vonatkozó utasítások betartása segít megőrizni az minőséget és a kellemes érzetet, valamint meghosszabbítja a ruházat élettartamát.
A Skechers ruházatot mindig kifordítva mossa és vasalja a nyomott grafika és hímzés sérüléstől való megóvása érdekében.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Csúszásgátló & biztonsági munkacipők A Skechers munkacipők megfelelnek az európai biztonsági szabványoknak. A megfelelőségi nyilatkozatokat innen töltheted le.
Csúszásgátló & biztonsági munkacipők
A Skechers munkacipők megfelelnek az európai biztonsági szabványoknak.
A megfelelőségi nyilatkozatokat innen töltheted le.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
A Skechers kiskereskedelmi üzletben vásárolt termék visszaküldéséhez vigye vissza a nem használt tételt az eredeti nyugtával és dobozzal együtt abba az üzletbe, ahol azt vásárolta. Lehetősége van arra, hogy kicserélje a tételt, vagy visszaküldje ...
A Skechers kiskereskedelmi üzletben vásárolt termék visszaküldéséhez vigye vissza a nem használt tételt az eredeti nyugtával és dobozzal együtt abba az üzletbe, ahol azt vásárolta. Lehetősége van arra, hogy kicserélje a tételt, vagy visszaküldje azt teljes visszatérítésre/jóváírásra. Az online vásárolt termékek Skechers kiskereskedelmi üzletekbe való visszaküldése nem lehetséges.
Ha a Skechers valamelyik kiskereskedelmi partnerén keresztül vásárolta a cipőt, kérjük, olvassa el partnerünk visszaküldési szabályzatát további információkért.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Használja az Áruházkeresőt, és keressen egy közeli Skechers üzletet.
Használja az Áruházkeresőt, és keressen egy közeli Skechers üzletet.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Mire terjednek ki a jelen Általános Szerződési Feltételek („Feltételek”)? A www.skechers.hu weboldalon („Oldal”) keresztül a jelen Feltételekben foglaltak szerint kínálunk, értékesítünk és szállítunk termékeket Önnek, valamint veszünk vissza Öntő...
Mire terjednek ki a jelen Általános Szerződési Feltételek („Feltételek”)? A www.skechers.hu weboldalon („Oldal”) keresztül a jelen Feltételekben foglaltak szerint kínálunk, értékesítünk és szállítunk termékeket Önnek, valamint veszünk vissza Öntől termékeket.
Miért érdemes elolvasni őket? Kérjük, figyelmesen olvassa el ezeket a Feltételeket, mielőtt a megrendelési folyamatot megkezdi.
Felhívjuk a figyelmét, hogy az Oldalon keresztül csak Magánszemélyek vásárolhatnak nálunk. Jogi személyek, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek, adószámmal rendelkező személyek, beleértve az egyéni vállalkozókat, egyéni céget stb. nem adhatnak le megrendelést jelen Feltételek keretei között.
Üzletszerű gazdasági tevékenység keretében történő vásárlásra más feltételek vonatkoznak, ha ilyen szándéka van, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info.hu©skechers.com e-mail címen
Ezek a Feltételek ismertetik, hogy kik vagyunk, hogyan biztosítjuk Önnek a termékeket, milyen folyamat vezet a termék megrendeléséhez, mikor kell a fizetést teljesítenie és hogyan, mit kell tenni, ha probléma merül fel, és egyéb fontos információkat is megtudhat belőle. Másrészt mindezzel teszünk eleget a jogszabályokban foglalt tájékoztatási kötelezettségünknek is.
A ránk vonatkozó információk és a kapcsolatfelvétel módja
Kik vagyunk? A Skechers S. à. r. l. vagyunk, egy Svájcban bejegyzett vállalat. Svájci nyilvántartási számunk: CH-550-1021599-5, nyilvántartó hatóság: Vaud kanton (Svájc) kereskedelmi nyilvántartója, adószámunk: BE 0479009358, bejegyzett székhelyünk: Alte Steinhauserstrasse 14,6330 CHAM, Svájc.
Hogyan veheti fel velünk a kapcsolatot? Ahhoz, hogy magyar nyelven tudjunk Önnek segíteni, kérjük, hogy e-mailben az [email protected] e-mail címen, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a +36 1 500 8430 telefonszámon vegye fel velünk a kapcsolatot.
Mi hogyan lépünk kapcsolatba Önnel? Ha kapcsolatba kell lépnünk Önnel, ezt az Ön által megadott telefonszámon vagy levélben, e-mailben tesszük meg a megrendelésében megadott postai címen vagy e-mail címen.
Hol találja meg a jelen Feltételeket? Jelen Feltételeket letölthető formában megtalálja a www.skechers.hu honlap Általános Szerződési Feltételek menüpontjában.
Az Önnel kötött szerződésünk
Hogyan fogadjuk el megrendelését? Minden megrendelés esetén szerződést kötünk Önnel, így az Oldalunkon Önnek el kell fogadnia a jelen Feltételeket, ez minősül az Ön részéről a szerződés elfogadásának és megkötésének. (A megrendelés véglegesítése és a fizetés teljesítése előtt a kijelölt négyzetben egy kattintással szükséges megjelölnie a Feltételek elfogadását.) Erre az Oldalon, a megrendeléskor fel is hívjuk a figyelmét. Ha nem fogadja el a Feltételeket, nem áll módunkban befogadni a megrendelését.
Ha Ön kiválasztotta a terméket vagy termékeket, azokat meg kell rendelnie az Oldalon, azaz ki kell jelölnie és a kosárba kell helyeznie az(oka)t. Megrendelését regisztrált fiókkal és anélkül (vendégként) is leadhatja. A megrendelés leadásával Ön elfogadja, hogy a megrendelése vételi ajánlatnak minősül azon termék(ek) vonatkozásában, amelye(ke)t megrendelt. A megrendeléssel Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik a megrendelt termékekre. A megrendelés elküldéséről haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolást küldünk. Ez a visszaigazolás még nem jelenti azt, hogy a megrendelését befogadtuk és a termék raktáron van, és azt Önnek meg is tudjuk küldeni. Nem vagyunk kötelesek minden megrendelés befogadására, saját belátásunk szerint dönthetünk úgy, hogy nem fogadunk el egy megrendelést.
Megrendelés elfogadása. Megrendelésének elfogadására akkor kerül sor, amikor a második visszaigazoló és megrendelést megerősítő e-mailt megkapja, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a megrendelése feladásra került. A megrendelés teljesítése a belgiumi raktárunkból történik.
Mindezek alapján a szerződés létrejön közöttünk, ami írásban kötött szerződésnek minősül.
Ha nem tudjuk elfogadni a megrendelését. Amennyiben nem tudjuk elfogadni a megrendelését, erről írásban (elektronikus úton, az Ön által megadott e-mail címre küldött e-maillel) értesítjük Önt. A megrendelés el nem fogadásának lehetséges okai a következők: a termék elfogyott; számlázási adatai nem helyesek vagy nem ellenőrizhetők; hibát észleltünk a termék árában vagy leírásában; vagy nem tudjuk teljesíteni az Ön által megadott szállítási határidőt. Ha a teljesítést nem tudjuk vállalni és a megrendelést nem tudjuk elfogadni, akkor az Ön által megfizetett összeget teljes egészében visszafizetjük Önnek ugyanolyan módon, ahogy Ön a fizetést teljesítette.
Az Ön rendelési száma. Megrendeléséhez rendelési számot társítunk, és a visszaigazoló e-mailben a rendelési számot Önnek megadjuk. Nekünk segítség, ha a megrendelésével kapcsolatos bármilyen ügyintézés során a rendelési számra hivatkozik.
Nem viszonteladásra és exportra szánt áruk. A Feltételek elfogadásával Ön kijelenti és vállalja, hogy az Oldalon keresztül fogyasztóként, kizárólag saját, személyes vagy háztartási használatra vásárol termékeket, nem pedig gazdasági tevékenység keretében jár el, azaz nem viszonteladás vagy exportálás céljából vásárol.
Ár és fizetés
Hol található a termék ára? A termék ára (amely a szállítási költségen túl minden további költséget tartalmaz, azaz tartalmazza a vonatkozó adókat, mint például az áfát, és bruttóban, forintban megadott összeg) feltüntetésre kerül a termék kiválasztásakor az Oldalon, illetve a megrendelés leadásakor a rendelési aloldalon. Az Oldalon közzétett minden ár, kedvezmény és promóció értesítés nélkül változhat. A fizetéskor látni fogja, hogy az összesítés során élünk a jogszabály adta lehetőséggel, és a vonatkozó szabályok alapján öt (5) forintra kerekítünk, függetlenül attól, hogy milyen fizetési módot választ.
Mi történik, ha rossz árat tüntetünk fel? Arra törekszünk, hogy pontos árinformációkat jelenítsünk meg az Oldalon és a megrendelés során. Azonban előfordulhat, hogy minden erőfeszítésünk ellenére az általunk értékesített termékek némelyike helytelenül kerül árképzésre. Fenntartjuk a jogot arra, hogy az ilyen esetekből eredő bármely hibát, pontatlanságot vagy mulasztást bármikor kijavítsuk, és töröljük a megrendeléseket. A rendelés elfogadása előtt általában ellenőrizzük az árakat. Ha a termék rendelési napján érvényes helyes ára alacsonyabb, mint a rendelési napon a feltüntetett ár, akkor az alacsonyabb összeget számítjuk fel Önnek. Ha a termék rendelési napján érvényes ára magasabb, mint az Ön által megadott ár, akkor a rendelés elfogadása előtt kapcsolatba lépünk Önnel. Ha elfogadjuk és feldolgozzuk az Ön megrendelését, melyben az árképzési hiba nyilvánvaló és félreérthető, és Ön észszerűen felismerhette volna a hibát, akkor felmondhatjuk a szerződést, és visszatérítjük Önnek a kifizetett összegeket, és igényelhetjük az Önnek biztosított termék(ek) visszaszolgáltatását.
Mikor és hogyan kell fizetnie? A terméket vagy termékeket azok megrendelésekor ki kell fizetnie. Fizetési módként elfogadjuk a MasterCard, illetve Visa bankkártyás fizetést, és a PayPal használatával történő fizetést. (Kérjük, hogy fizetés előtt tájékozódjon a szolgáltatónál a fizetési feltételekről és annak költségeiről, mert arra nekünk nincs ráhatásunk.) Ön kijelenti és vállalja a felelősséget azért, hogy (i) az Ön által megadott bankkártyaadatok valósak, helyesek és hiánytalanok, (ii) Ön megfelelően jogosult az adott bankkártya használatára a vásárláshoz, (iii) a bankkártya-társasága teljesíti az Ön által kezdeményezett fizetést.
A termékek biztosítása
Kiszállítás. A www.skechers.hu Oldalról rendelt termékeket csak Magyarország területére tudjuk kiszállítani.
Kiszállítási költségek. A szállítási költségeket az Oldalunkon tételesen megtalálja. A termékeknek az Oldalunkon feltüntetett árai nem tartalmazzák a szállítási költségeket. A szállítási költség hozzáadódik a termék árához, és megrendeléskor tételesen szerepel a kosárban a megrendelési felületen és a megrendelést visszaigazoló e-mailben.
Mikor szállítjuk a termékeket? A szállítást egy általunk megbízott, de tőlünk független futárszolgáltató cég (UPS) végzi. A rendelési folyamat során a futárszolgálat tájékoztatja Önt, hogy mikor szállítják Önnek a terméke(ke)t. A futárszolgálat egy nyomon követési számot társít a megrendeléshez, amely alapján Ön ellenőrizni és követni tudja, hogy a szállítás éppen hol áll.
Nem vállalunk felelősséget az ellenőrzésünkön kívül eső késedelmekért. Ha a termék(ek) szállítását egy rajtunk kívül álló esemény késlelteti, akkor a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy tájékoztassuk Önt a késedelmet okozó eseményről, és lépéseket teszünk a késedelem hatásának csökkentése érdekében. Ha a kapcsolatot Önnel felvesszük és tájékoztatjuk Önt a késedelmet okozó eseményről, akkor további felelősséget nem vállalunk az esemény által okozott következményekért, de ha fennáll a jelentős késés kockázata, felveheti velünk a kapcsolatot a szerződés megszüntetése és az Ön által kifizetett, de meg nem kapott termék(ek) árának visszatérítése érdekében.
Ha nem szervezi át a kézbesítést. Ha senki sem érhető el az Ön által megadott címen a küldemény átvételére, és a terméke(ke)t nem lehet a postaládáján keresztül kézbesíteni, akkor értesítést küld a futárszolgálat Önnek arról, hogy hogyan tudja átütemezni a szállítást vagy hogy Ön hogyan tudja a termékeket a futárszolgálat helyi raktárából, vagy felvételi pontjában átvenni. Ha az Ön részére történő kiszállítás meghiúsulása után Ön nem szervezi át a kézbesítést, vagy nem veszi át a kézbesítési raktárból, vagy az átvételi ponton a terméket, akkor a szerződést megszüntethetjük. Ha az át nem vett termék visszaküldésre kerül a belga raktárba, akkor a termék árát visszatérítjük, de a szállítási költséget nem.
Az Ön jogai, ha a termékeket késve szállítjuk ki. Késedelmes kiszállítás esetén Önnek érvényesíthető jogai vannak. Ha bármelyik termék esetében elmulasztjuk a szállítási határidőt, akkor a szerződést azonnali hatállyal megszűntnek tekintheti, ha a következő körülmények valamelyike fennáll:
(a) elutasítottuk a termék(ek) kiszállítását;
(b) a szállítási határidőn belüli szállítás (figyelembe véve az összes vonatkozó körülményt) alapvető fontosságú volt; vagy
(c) Ön azt jelezte nekünk, mielőtt elfogadtuk a megrendelését, hogy a kiszállítás a szállítási határidőn belül alapvető fontosságú.
A termékekre vonatkozó felelősség és tulajdonjog
Mikor válik Ön felelőssé a termékekért? Ön a felelős a termék(ek)ért attól kezdve, hogy a terméke(ke)t az Ön által megadott címre kiszállította az általunk megbízott futárszolgálat, vagy Ön azt a futárszolgálattól annak helyi raktárából vagy felvételi pontján átvette.
Mikor lesznek a termékek az Ön tulajdonai? Amint a teljes összeget megkaptuk, a termék az Ön tulajdonává válik.
Visszaküldések
A meggondoláshoz való jog gyakorlása (elállás a szerződéstől). A nem viselt árukat a termékek átvételétől számított negyvenöt (45) napon belül indokolás nélkül visszaküldheti, és visszatérítést kaphat az alábbi visszatérítésre vonatkozó szabályok szerint. Az elállási jogát nyilatkozatban is meg kell erősítenie, amit az Oldal „Rendelések és visszatérítések” pontjában tehet meg vagy jelen Feltételek 1. számú mellékletében szereplő nyilatkozatminta kitöltésével és visszaküldésével. A termékek visszaküldésével kapcsolatos költségeket mi álljuk, Önnek nem kell fizetnie a futárszolgálatnak.
A visszaküldés menete. Ha valami miatt Ön – a termék átvételét követő negyvenöt (45) napon belül – úgy dönt, hogy visszaküldi nekünk a terméket, kérjük, kövesse az alábbiakat. A visszaküldéshez kitöltött visszáru címkére van szükség. A visszáru címkét az általunk küldött csomagban, illetve az Oldalunkon a „Rendelések és visszatérítések” menüpontban is megtalálja.
Elállás esetén a visszaküldés lépései:
Első lépés
(a) A visszáru címke nyomtatásához nyomtatóra van szükség
(b) Kattintson az Oldalon a „Rendelések és visszatérítések” lehetőségre
(c) Adja meg a rendelési számot (a visszaigazoló e-mail-ben található) és a rendelés leadásához használt e-mail-címet
(d) Válassza ki a visszaküldeni kívánt terméket
(e) Kattintson a visszáru címke hivatkozásra
(f) Nyomtassa ki a visszáru címkét
Második lépés
(a) Használhatja a Skechers-től érkezett eredeti szállítódobozt, vagy bármely egyszerű, jelöletlen kartondobozt a visszáru szállításához.
(b) Ha a szállítódobozon már van címke, matrica vagy egyéb jelölés, akkor azt távolítsa el.
(c) A perforációnál válassza le az előre fizetett visszaküldési címkét a kitöltött visszaküldési űrlapról. Ragassza rá a visszáru címkét a szállítódoboz külsejére.
Harmadik lépés
A visszaküldendő csomag elszállítását az általunk megbízott futárszolgálat (UPS) végzi. Adja le a visszaküldendő csomagját egy UPS kapcsolatfelvételi ponton. Az Önnek megfelelő UPS leadási pontot a www.ups.com webhelyen találja, vagy hívja a UPS-t a +36 1 877 0000 telefonszámon, hogy csomagját az Ön által megadott címen (akár otthonában) átvegyék. Amint a visszaküldött csomag feldolgozásra került, visszaigazolást küldünk Önnek, és a termék árának visszafizetése felől is intézkedünk. Minderre haladéktalanul, de legkésőbb a csomag visszaérkezésétől számított tizennégy (14) napon belül sor kerül.
A termékleírásban szereplőtől eltérő minőségű termékek, a célnak meg nem felelő vagy ki nem elégítő minőségű termékek kezelése
A termék(ek)nek a termékleírásban szereplő tulajdonságokkal kell rendelkezni(ük), illetve a használati célnak megfelelőnek és kielégítő minőségűnek kell lenni(ük). Ha a termék(ek) nem felel(nek) meg a leírtaknak, a tájékoztatásnak vagy a használati célnak, illetve nem kielégítő minőségű(ek), akkor:
(a) a terméket negyvenöt (45) napon belül indokolás nélkül visszaküldheti, és visszatérítést kérhet (ahogyan azt az előző pontban ismertettük);
(b) Ön két (2) éven belül visszaküldheti a terméket, és ha a terméket nem lehet megjavítani vagy kicserélni, visszatérítést kaphat;
(c) megtarthatja a terméket és kérhet árleszállítást.
Minden esetben kifizetjük (meg is előlegezzük) a termék(ek) visszaküldésének költségeit. A termék(ek) visszaküldése és a visszatérítés kifizetése után a szerződés megszűnik.
Kérjük, hogy a Gyakran Feltett Kérdések között alaposan tanulmányozza a hibás teljesítéssel kapcsolatos tudnivalókat.
Hogyan kaphat visszatérítést?
A hiba jelzése. Amennyiben a megrendelt termék(ek) nem felel(nek) meg a termékleírásban szereplőknek vagy nem felel(nek) meg a célnak, vagy nem megfelelő minőségű(ek), és ez a termék(ek) átvételét követő negyvenöt (45) napon túl derül ki, kérjük, haladéktalanul lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal az [email protected] e-mail címen, vagy a +36 1 500 8430 telefonszámon, ahol részletes, magyar nyelvű tájékoztatást kap a teendőkről.
Termék visszaküldése minőségi hiba miatt, 45 napon túl. Ha Ön minőségi hiba miatt küldene vissza terméket a termék átvételét követő negyvenöt (45) napon túl, akkor ezt csak az Ügyfélszolgálat közreműködésével tudja megtenni.
Mikor fizetjük ki a visszaküldés költségeit? Ha minőségi probléma van a termékkel, a visszaküldés költségét visszatérítjük.
Hogyan térítjük vissza az összeget Önnek? Ha megerősítést nyer a termék(ek) minőségi hibája, visszatérítjük Önnek a termék(ek)ért fizetett árat, beleértve a termék kiszállításának költségét is, a fizetéshez használt módon. Vannak tételek azonban, amiket levonhatunk az árból.
Visszatérítésből származó levonások. Ha visszaküldi a terméket, csökkenthetjük a visszatérített összeget (kivéve a szállítási költségeket), ha a termék értéke csökkent, és ha ezt a nem rendeltetésszerű használat okozta. Ha a termék árát még a termék ellenőrzése előtt visszatérítjük Önnek, de az ellenőrzés során kiderül, hogy a terméket nem rendeltetésszerűen használta, és ezzel a termék értéke csökkent, akkor az értékcsökkenést haladéktalanul, de legkésőbb az értesítéstől számított tizennégy (14) napon belül meg kell térítenie számunkra.
A visszatérítés időpontja. A visszatérítést a termékek visszavételének napjától számítottan haladéktalanul, de legkésőbb tizennégy (14) napon belül teljesítjük.
A szerződés megszüntetésére vonatkozó jogaink
Megszüntethetjük a szerződést, ha Ön azt megszegi. Felmondhatjuk a termék vásárlására vonatkozó szerződést írásban, ha:
(a) Ön nem fizet nekünk az esedékesség idejére, és nem teljesít kifizetést tizennégy (14) napon belül azt követően, hogy értesítettük, hogy a kifizetés esedékes;
(b) Ön az termék(ek) átvételétől számított tizennégy (14) napon belül nem teszi lehetővé számunkra (azaz az általunk megbízott futárszolgálat számára) a termék(ek) kiszállítását.
Felelősségünk az Ön által elszenvedett veszteségért vagy kárért
Semmilyen körülmények között nem tartozunk felelősséggel Önnel vagy harmadik féllel szemben a következményes vagy közvetett károkozásért, elmaradt haszonért vagy bevételért vagy értékcsökkenésért, amelyek a jelen Feltételek bármely megsértéséből származnak, arra vonatkoznak és/vagy azzal kapcsolatosak, függetlenül attól, hogy (a) az ilyen károk előreláthatóak voltak-e, (b) tájékoztattak-e bennünket az ilyen károk lehetőségéről, vagy (c) a kártérítési igény jogilag megalapozott-e.
A jelen Feltételek alapján fennálló felelősségünk, illetve az Ön jogi igénye az Ön által az Oldalunkon megrendelt termék(ek)ért ténylegesen kifizetett összegre korlátozódik.
A felelősség fenti korlátozása: (i) csak a jogszabályok által megengedett mértékben alkalmazandó, és (ii) nem vonatkozik (A) a súlyos gondatlanságból vagy szándékos kötelességszegésből eredő felelősségre, és (B) a cselekedeteinkből vagy mulasztásainkból eredő halálesetre vagy testi sérülésre, azaz a szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségre.
Vis maior. Nem vállalunk felelősséget, és nem tekinthető úgy, hogy a jelen Feltételeket nem teljesítettük vagy megsértettük a jelen Feltételek szerinti teljesítésünk bármely hibája vagy késedelme esetén, amennyiben és amilyen mértékben az ilyen hibát vagy késedelmet a mi észszerű befolyásunkon kívül eső cselekedetek vagy körülmények okozzák, beleértve, korlátozás nélkül, vis maior események, áradás, tűz, földrengés, robbanás, kormányzati intézkedések, háború, invázió vagy ellenségeskedés (függetlenül attól, hogy háborút nyilvánítottak-e ki vagy sem), terrorista fenyegetések vagy cselekedetek, lázadás vagy más polgári nyugtalanság, nemzeti vészhelyzet, forradalom, felkelés, járvány, világjárvány, kizárások, sztrájk vagy egyéb munkaügyi viták (függetlenül attól, hogy azok a munkaerőnkkel kapcsolatosak-e vagy sem), a fuvarozókat érintő korlátozások vagy késedelmek, illetve a megfelelő vagy alkalmas anyagok beszerzésének lehetetlensége vagy késedelme; anyagok vagy távközlési hibák vagy áramkimaradások.
Joglemondások tilalma
A jelen Feltételek szerinti bármely jog vagy rendelkezés általunk történő érvényesítésének elmulasztása nem jelenti az adott jog vagy rendelkezés jövőbeni érvényesítéséről való lemondást. Bármely jogról vagy rendelkezésről való lemondás csak akkor lép hatályba, ha írásban történik, és a Skechers szabályosan meghatalmazott képviselője írja alá.
Nincsenek harmadik fél kedvezményezettek
A jelen Feltételek nem biztosítanak és nem céljuk, hogy az Önön kívül más személyekre jogokat vagy jogorvoslati lehetőségeket biztosítsanak.
Átruházás
Előzetes írásbeli hozzájárulásunk nélkül Ön nem ruházhatja át a jelen Feltételek szerinti jogait, illetve nem ruházhatja át a jelen Feltételek szerinti kötelezettségeit. A jelen bekezdést sértő bármely szándékos átruházás vagy átadás semmisnek minősül. Semmilyen átruházás vagy átadás nem mentesíti Önt a jelen Feltételek szerinti kötelezettségei alól.
Elválaszthatóság
Ha a jelen Feltételek bármely rendelkezése érvénytelen, jogellenes, semmis vagy végrehajthatatlan, akkor az adott rendelkezés a jelen Feltételektől elválasztottnak minősül, és nem érinti a jelen Feltételek fennmaradó rendelkezéseinek érvényességét vagy végrehajthatóságát.
Teljes megállapodás
Megrendelésünk visszaigazolása, a jelen Feltételek, az Oldalunk Használati Feltételei és az Adatvédelmi Tájékoztatónk tekintendő végleges és integrált megállapodásnak Ön és cégünk között a jelen Feltételekkel érintett ügy(ek)ben.
Panaszkezelés
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy kifogástalan szolgáltatást nyújtsunk Önnek, és a megrendelését a lehető leggyorsabban, kiváló körülmények között teljesítsük. Ha a jelen Feltételek fennállása alatt Önnek mégis bármilyen panasza keletkezne a szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, azt haladéktalanul jelezze az [email protected] e-mail címen, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a +36 1 500 8430 telefonszámon. Kérjük, hogy a lehető legpontosabban írja le vagy mondja el az Ön által sérelmezett helyzetet, hogy mi is megismerjük azt, és feltárhassuk a történteket. A panaszt kivizsgáljuk, és annak eredményéről haladéktalanul, de legkésőbb a panasz beérkezésétől számított harminc (30) napon belül választ adunk az Ön által megadott elérhetőségeken keresztül.
Alternatív vitarendezés
Az alternatív vitarendezés olyan eljárás, amely során egy független testület mérlegeli a vitás helyzettel kapcsolatos tényeket és törekszik annak megoldására anélkül, hogy amiatt a bírósági utat kellene választani. Az európai online vitarendezési platform elérhető itt. Ön jogosult a magyar Békéltető Testülethez (magyar alternatív vitarendezési fórum) is fordulni, amelynek elérhetőségeit itt találja. Nem vagyunk kötelesek alávetni magunkat az alternatív vitarendezési fórum döntésének, és azt jelenleg nem is tesszük meg.
Egyéb fontos feltételek
Mely jogszabályok vonatkoznak erre a szerződésre? A jelen Feltételek által nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008.évi XLVII. évi törvény, a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályiról szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet, valamint minden olyan szabály, amely fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésekre vonatkozik.
Irányadó jog, eljáró bíróság. Jelen Feltételekre a magyar jog az irányadó, jogi eljárást a termék(ek)kel kapcsolatban a magyar, rendes bíróságok előtt kezdeményezhet. Jelen Feltételek nyelve a magyar. Jelen Feltételeket iktatószámmal látjuk el, amelyet a dokumentum minden oldalának az alján megtalál.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Segítségre van szüksége? Ügyfélszolgálatunkkal e-mailben veheti fel a kapcsolatot. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy csapatunk hétfőtől péntekig 08:30 és 16:30 között érhető el. A beérkezett üzenetekre a lehető leghamarabb, időrendi sorrendben vál...
Segítségre van szüksége? Ügyfélszolgálatunkkal e-mailben veheti fel a kapcsolatot. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy csapatunk hétfőtől péntekig 08:30 és 16:30 között érhető el. A beérkezett üzenetekre a lehető leghamarabb, időrendi sorrendben válaszolunk.
Lépjen velünk kapcsolatba a +36 1 500 8430 telefonszámon (H-P 08:30 - 16:30).
Ismeri a Súgóközpontunkat? A rendelése állapotának megtekintéséhez, kérjük kattintson a Rendelésk és visszaáruk menüpontra további információkért.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Az értékelő véleményeket egy online véleményezési platform segítségével gyűjtjük és tesszük közzé, amely beépül a weboldalunkon található egyes termékek oldalaiba. Bárki megoszthatja véleményét és visszajelzéseit, illetve értékelhet 0-tól 5 csill...
Az értékelő véleményeket egy online véleményezési platform segítségével gyűjtjük és tesszük közzé, amely beépül a weboldalunkon található egyes termékek oldalaiba. Bárki megoszthatja véleményét és visszajelzéseit, illetve értékelhet 0-tól 5 csillagig. A megjelenített 5 csillagos értékelés az összes kapott értékelés átlaga.
Nem ellenőrizzük, hogy a véleményeket valóban olyan vásárlók küldték-e be, akik ténylegesen használták vagy megvásárolták a terméket. A véleményezőknek azonban meg kell erősíteniük, hogy elfogadják a véleményezési platformunk általános felhasználási feltételeit, amelyek között szerepel az a követelmény is, hogy a véleményezők csak akkor küldhetnek véleményt, ha személyes tapasztalatot szereztek a termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Ezek a feltételek azt is kimondják, hogy a véleményezők nem küldhetnek véleményt, ha még nem vásároltak, vagy nincs tapasztalatuk az adott termékkel vagy szolgáltatással, illetve a Skechers vállalattal kapcsolatban.
Valamennyi termékoldalunkon egyaránt közzétesszük a pozitív és negatív véleményeket. Ugyanakkor lehetőségünk van arra, hogy a közzététel előtt moderáljuk és szűrjük a véleményeket, beleértve az olyan vélemények eltávolítását, amelyek sértik a véleményezési platformunk általános felhasználási feltételeit, vagy nem relevánsak, esetleg nem kapcsolódnak az adott termékhez.
Bárki jelentheti az egyes értékeléseket a következő okok miatt: trágárság, rossz termék, spam, többszörös előfordulás, szerzői jogok megsértése, nem termékre vonatkozó értékelés, ügyfélfotó, vagy egyéb okok miatt. A jelentett vélemények eltávolítását megfontoljuk.
Nem adunk megbízást hamis értékelésekre, nem manipuláljuk vagy módosítjuk a meglévő értékeléseket, és nem ösztönözzük az értékelőket pozitív értékelések írására.
Nem teszünk közzé olyan véleményeket, amelyeket szponzoráció vagy a partnerekkel fennálló szerződéses kapcsolat befolyásolt.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?
Adatvédelmi nyilatkozat Utolsó frissítés: _______, augusztus 2022 Bevezetés A Skechers CEE Kft. és anyavállalata, a Skechers S.A.R.L. és a Skechers USA, Inc. ("Skechers”) határozottan elkötelezett az Ön adatainak védelme és a biztonságos on...
Adatvédelmi nyilatkozat
Utolsó frissítés: _______, augusztus 2022
Bevezetés
A Skechers CEE Kft. és anyavállalata, a Skechers S.A.R.L. és a Skechers USA, Inc. ("Skechers”) határozottan elkötelezett az Ön adatainak védelme és a biztonságos online élmény biztosítása minden felhasználó számára, miközben a legmagasabb színvonalú felhasználói élményt nyújtja.
Mivel bizonyos típusú információkat gyűjtünk Önről és Öntől annak érdekében, hogy teljesíteni tudjuk kéréseit és jobban ki tudjuk szolgálni igényeit, úgy érezzük, hogy teljes mértékben meg kell értenie az ezen információk gyűjtését és felhasználását övező feltételeket. Ez az Adatvédelmi nyilatkozat tartalmazza, hogy milyen adatokat gyűjthetünk, illetve milyen adatokat adhat meg, amikor a www.hu.skechers.com (a "Weboldalunk") oldalra látogat, valamint az ezen adatok gyűjtésére, felhasználására, tárolására, védelmére és közzétételére vonatkozó gyakorlatunkat.
Kérjük, olvassa el figyelmesen ezt az Adatvédelmi nyilatkozatot, valamint a Felhasználási feltételeinket, hogy megértse az Ön személyes adatainak kezelésével kapcsolatos irányelveinket és gyakorlatunkat. Ha nem ért egyet a jelen tájékoztatóban foglalt irányelveinkkel és gyakorlatunkkal, ne használja a Weboldalunkat. Weboldalunk elérésével vagy használatával Ön elfogadja a jelen Adatvédelmi nyilatkozatot. Ez a tájékoztató időről időre változhat. Kérjük, olvassa el az alábbi "Adatvédelmi nyilatkozatunk változásai" című részt. A Webhely további használata a változtatásokat követően úgy tekintendő, hogy Ön elfogadja ezeket a változtatásokat.
Adatkezelők:
Skechers S.A.R.L.
Alte Steinhauserstrasse 14
6330 Cham
Svájc
+41 56 418 35 40
Skechers USA, Inc.
228 Manhattan Beach Blvd.
Manhattan Beach, CA 90266
800-746-3411
Skechers CEE Kft.
Révész utca 27 Riverloft Offices B épület. Fsz. 2. ajtó
1138 Budapest
Magyarország
A Skechers USA, Inc. kijelölt uniós képviselője:
Skechers USA France S.A.S.
Immeuble Bercy Crystal, 14 rue
Gerty Archimède, 75012 Paris - Franciaország
+33 1 44 55 31 31
Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van a jelen Adatvédelmi tájékoztatóval vagy adatvédelmi gyakorlatunkkal kapcsolatban, kérjük, forduljon adatvédelmi tisztviselőnkhöz:
Frederic Pariente
Skechers adatvédelmi tisztviselő: Frederic Pariente
Az Önről gyűjtött információk és az információgyűjtés módja
Attól függően, hogy Ön hogyan használja a Weboldalt, többféle információt gyűjthetünk Öntől, többek között:
Olyan információk, amelyek alapján Ön személyesen azonosítható, mint például név, hűségszámlaszám, levelezési (szállítási) cím, e-mail cím, telefonszám és vásárlási előzmények.
Az Ön internetkapcsolatára vonatkozó információk (például az IP-címe), a Webhelyünkhöz való hozzáféréshez használt eszközök, a Webhelyünkre vezető marketing, valamint a Webhely használatának részletei.
Az Ön által megtekintett termékekre vagy weboldalakra vonatkozó információk, a kosárba helyezett termékek, az Ön által kiválasztott termékek és a Weboldalon keresztül végrehajtott vásárlások.
Az Ön tartózkodási helyére vonatkozó információk, például az Önhöz közeli Skechers üzletek azonosítása érdekében.
Rendelési szám és e-mail cím, amely lehetővé teszi, hogy információt kapjon a rendelésekről és a visszaküldésről.
Ezeket az információkat gyűjtjük:
Közvetlenül Öntől, ha Ön adja meg nekünk.
Online vagy kiskereskedelmi vásárláskor kérhetjük az Ön alábbi adatait:
Teljes név
Postázási vagy szállítási cím
Számlázási cím (ha eltérő)
E-mail cím
Telefonszám
Fizetési információk
Amikor regisztrál a Skechers weboldalon, a Skechers marketing e-mailekre, egy Skechers nyereményjátékra vagy ajándékozásra, vagy egy Skechers ügyfélhűségprogramra, ha van ilyen, személyesen, egy rendezvényen vagy online, kérhetjük az Ön alábbi adatait:
Név
E-mail cím
Telefonszám (nem kötelező)
Igazolás arról, hogy Ön betöltötte a 18. életévét.
Ha kapcsolatba lép ügyfélszolgálatunkkal, előfordulhat, hogy további információkat kell megadnia nekünk, hogy a lehető legteljesebb mértékben és alaposan tudjunk válaszolni kérdéseire és aggályaira.
Annak érdekében, hogy az Ön érdeklődésének leginkább megfelelő információkat nyújtsunk Önnek termékeinkről, alkalmanként további információkat kérhetünk, például az Ön nemét, vásárlási preferenciáit, termékérdeklődését és az e-mail értesítésekkel kapcsolatos preferenciáit. Az, hogy megadja-e ezeket az információkat, teljesen opcionális és Öntől függ. Ugyanebből a célból, hogy segítsük az Ön számára releváns információk azonosítását, megőrizzük az Ön vásárlási és rendelési előzményeit.
Automatikusan, ahogy Ön navigál a weboldalunkon. Automatikus adatgyűjtési technológiákat használunk, beleértve harmadik fél szolgáltatásait is, hogy további információkat gyűjtsünk az Ön eszközéről és böngészési műveleteiről. Hacsak a technológiák nem szükségesek a weboldal alapvető funkcióihoz, Ön eldöntheti, hogy hozzájárul-e a sütikhez, és bármikor visszavonhatja a hozzájárulását:
(1) a Webhelyünkön tett látogatásainak részletei, beleértve az oldalmegtekintéseket és kattintásokat, a keresési tevékenységet, a kosaras tevékenységet, a helymeghatározási adatokat, valamint a Webhelyen elért és használt erőforrásokat.
(2) az Ön számítógépére és internetkapcsolatára vonatkozó információk, például a böngésző típusa, a böngésző verziója, az operációs rendszer és az IP-cím. Ezek az információk lehetővé teszik számunkra, hogy lássuk, hogy Weboldalunk mely területeit látogatják a legtöbben, és segítenek nekünk javítani az Ön online élményének minőségét azáltal, hogy felismerjük és több, a legkeresettebb funkciókat és szolgáltatásokat nyújtunk. A felhasználói élmény jobb megértése és optimalizálása érdekében harmadik féltől származó, felhasználói munkamenetet rögzítő technológiát is használunk. A rögzítés nem mutatja meg nekünk azokat a személyes adatokat, amelyeket a felhasználó a webhelyünkre bevitt.
(3) az Ön online tevékenységeire vonatkozó információk az idő múlásával és harmadik fél weboldalain vagy más online szolgáltatásain keresztül (viselkedéskövetés).
Miért gyűjtjük automatikusan ezeket az információkat? Ezen információk automatikus gyűjtése segít nekünk a Weboldalunk karbantartásában és fejlesztésében. Ez lehetővé teszi számunkra azt is, hogy ellenőrizzük a rendszer és a szerver integritását, és személyre szabottabb szolgáltatást nyújtsunk Önnek. Például a sütik használatával vagy a Skechers ügyfélhűségprogram tagjaként történő bejelentkezése révén felismerhetjük Önt, amikor visszatér a Weboldalunkra, és személyre szabott Weboldali élményt nyújthatunk Önnek a tárolt preferenciái és egyéni érdeklődési köre alapján.
Hogyan gyűjtjük automatikusan ezeket az információkat? Automatikusan gyűjtjük ezeket az információkat sütik és webjelzők segítségével.
A süti egy kis eltávolítható szöveges fájl, amely egy weboldalra való belépéskor letöltődik az Ön számítógépére, mobiltelefonjára, táblagépére vagy más eszközére. A Skechers háromféle sütit használ: (1) olyan sütik, amelyek az alapvető webhelyfunkciók, például a bejelentkezés, a bevásárlókosár, a kijelentkezés, a termékkeresés, a boltkereső szolgáltatások és a becsült szállítási költségek lehetővé tételéhez szükségesek; (2) olyan sütik, amelyek további webhelyfunkciókat tesznek lehetővé, például a Skechers ügyfélhűségprogram tagságának és promóciós kódjainak felismerését; és (3) hirdetési sütik, amelyeket a Skechers és/vagy harmadik fél vállalatok használnak a webhely használatának és az Ön által követett linkek nyomon követésére, hogy az Ön érdeklődési köréhez igazított tartalmat nyújtsanak a webhelyen és máshol. A hirdetési sütik által gyűjtött információkat megoszthatjuk harmadik fél hirdetőkkel. A második és harmadik kategória esetében Ön eldöntheti, hogy hozzájárul-e ezekhez a sütikhez, és bármikor visszavonhatja a hozzájárulását. A sütik használatával kapcsolatos további információkért kérjük, tekintse meg a Sütikre vonatkozó szabályzatunkat. [Link a Sütikre vonatkozó szabályzathoz] Ha módosítani szeretné a sütikre vonatkozó beállításait, kérjük, látogasson el a Sütikre vonatkozó beállítások menünkbe [Hiperlink].
A webjelző (web beacon) egy kis elektronikus fájl, amely a Weboldalainkon található, és amely lehetővé teszi a Skechers számára, hogy megszámolja az adott weboldalakat meglátogató vagy e-mailt megnyitó felhasználókat.
A sütik és más nyomkövető technológiák harmadik fél általi használata. A Weboldalon található egyes tartalmakat vagy alkalmazásokat, beleértve a hirdetéseket is, harmadik felek szolgáltatják, beleértve a hirdetőket, hirdetési hálózatokat és külső szolgáltatókat, például webes forgalomelemző szolgáltatásokat. Ezek a harmadik felek önmagukban vagy webjelzőkkel vagy más nyomkövető technológiákkal együtt sütiket használhatnak, hogy információkat gyűjtsenek Önről, amikor Ön a Weboldalunkat használja. Az általuk gyűjtött információkat összekapcsolhatják az Ön személyes adataival, vagy információkat gyűjthetnek, beleértve az Ön online tevékenységeire vonatkozó személyes adatokat az idő múlásával és a különböző weboldalakon és más online szolgáltatásokban. Ezeket az információkat arra is felhasználhatják, hogy viselkedésalapú hirdetéseket vagy más célzott tartalmakat nyújtsanak Önnek. Ha bármilyen kérdése van egy hirdetéssel vagy más célzott tartalommal kapcsolatban, forduljon közvetlenül a felelős szolgáltatóhoz. Más vállalatokkal is együttműködünk, amelyek sütiket használnak a nevünkben hirdetések megjelenítésére az interneten. Ezek a vállalatok információkat gyűjthetnek a weboldalunkon tett látogatásáról, valamint a kommunikációnkkal - beleértve a hirdetéseket és az e-maileket is - való interakcióiról.
A személyes adatok feldolgozásának jogalapja
Az Ön személyes adatainak feldolgozását többféle jogalapon végezzük, attól függően, hogy Ön hogyan lép kapcsolatba velünk és/vagy a Weboldalunkkal:
Ha szükséges ahhoz, hogy szerződést kössünk és teljesítsünk Önnel.
A Weboldalunkon leadott megrendelés teljesítése érdekében szükségünk lehet az Ön fizetési adatainak feldolgozására; az Ön kapcsolattartási és szállítási adataira, valamint a vásárlással kapcsolatos információkra;
Az Ön kéréseinek megválaszolása, amikor ügyfélszolgálati kérdésekkel kapcsolatban lép kapcsolatba velünk;
Skechers fiókjának regisztrálása az Ön kérésére.
Amikor Ön hozzájárulását adja személyes adatainak feldolgozásához.
Ha úgy dönt, hogy hozzájárul bizonyos sütik használatához (a fentiekben és a süti szabályzatunkban leírtak szerint).
Jogi kötelezettség teljesítése esetén. Például bizonyos törvények és/vagy előírások megkövetelhetik a Skechers-től, hogy bizonyos ideig adatokat gyűjtsön és őrizzen meg adózási célokból, vagy csalás és más illegális tevékenységek megelőzése érdekében.
Jogos érdekeink miatt is feldolgozhatjuk az Ön személyes adatait. Ezek az érdekek többek között a következők:
termékeink és szolgáltatásaink javítása;
annak megértése, hogy ügyfeleink hogyan használják termékeinket, szolgáltatásainkat és weboldalunkat;
az ügyfeleink által igényelt termékek és szolgáltatások kutatása és elemzése;
a marketingtechnikák hatékonyságának kutatása, mérése és elemzése;
a termékelégedettséggel kapcsolatos vevői visszajelzések bekérése;
ajánlataink és weboldalunk személyre szabása az Ön számára a jobb felhasználói élmény érdekében;
az Ön megkereséseinek és tájékoztatás iránti kéréseinek megválaszolása;
termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos promóciók és kommunikáció szervezése;
törvényes jogaink gyakorlása és védelme, valamint a vállalatok érdekeinek védelme;
csalás megelőzése;
közvetlen marketing (ha Ön hozzájárul ahhoz, hogy tájékoztatást kapjon különleges ajánlatokról, bevezetésekről és eseményekről, és ezt a hozzájárulását nem vonta vissza);
adatok továbbítása a Skechers jogalanyok között belső adminisztratív célokból; és/vagy
Weboldalunk biztonságban tartása.
Ha Ön úgy dönt, hogy nem adja meg az Önnel kötött szerződés megkötéséhez vagy teljesítéséhez szükséges adatokat, vagy ha nem tesz eleget jogi kötelezettségünknek, akkor nem tudjuk megkötni a szerződést.
A Skechers általában 6 évig tárolja a fogyasztók személyes adatait a fogyasztónak a Skechers-szel folytatott utolsó tranzakcióját követően. Adatelemzési és üzleti intelligencia célokra a Skechers hosszabb ideig is tárolhatja az információkat, ha azok összesített formában vannak, és észszerűen nem kapcsolhatók konkrét személyekhez.
Hogyan használjuk fel az információkat
Az Önről gyűjtött vagy az Ön által megadott információkat, beleértve a személyes adatokat is, felhasználhatjuk például arra, hogy termékeket és szolgáltatásokat nyújtsunk Önnek:
Weboldalunk és annak tartalmának bemutatása az Ön számára. Az adatkezelés jogalapja jogos érdekünk.
A weboldalunkon keresztül leadott megrendelések teljesítése és kiszállítása, valamint bármely más olyan cél, amelyhez Ön személyes adatokat ad meg, például a visszaküldések feldolgozásához. Ezen adatkezelés jogalapja jogos érdekünk, valamint az Önnel kötött szerződések teljesítése.
Versenyek, promóciók, felmérések vagy egyéb webhelyfunkciók adminisztrálása, valamint a megfelelő termékek vagy szolgáltatások biztosítása (például egy versenyen nyert nyeremény átadása). Ennek a feldolgozásnak a jogalapja a jogos érdekünk.
Hogy e-mailben információkat küldjünk Önnek termékekről, ajánlatokról és hírekről, amelyekről úgy gondoljuk, hogy érdekelhetik Önt. Csak akkor küldünk Önnek ilyeneket, ha Ön feliratkozott a Skechers e-mail üzenetek fogadására. A feldolgozás jogalapja jogos érdekünk és az Ön hozzájárulása.
Az Ön és köztünk kötött szerződésekből eredő kötelezettségeink teljesítése és jogaink érvényesítése, beleértve a számlázási és behajtási célokat is. Ezen adatkezelés jogalapja az Önnel kötött szerződések teljesítése.
Hogy értesítsük Önt a Weboldalunk vagy a szabályzatunk változásairól. Az adatkezelés jogalapja jogos érdekünk.
A Weboldal látogatásainak elemzése, a látogatóink érdeklődésének megismerése és az Ön személyes érdeklődésének és igényeinek jobb megértése, hogy javíthassuk termékeinket és szolgáltatásainkat, és olyan típusú tartalmat, funkciókat és promóciókat nyújthassunk, amelyek a leginkább érdeklik Önt. Ezen adatkezelés jogalapja jogos érdekünk és az Ön hozzájárulása.
Az online regisztráció során kapott információkat arra használjuk fel, hogy javítsuk az Ön vásárlási élményét a Skechersnél azáltal, hogy Ön jutalompontokat szerezhet, gyorsabban adhat le megrendelést és/vagy feliratkozhat promóciós e-mailek küldésére, amelyekben a Skechersre és termékeire vonatkozó legújabb és legjobb információkkal látjuk el Önt. A feldolgozás jogalapja jogos érdekünk és az Ön hozzájárulása.
Az online rendeléskor kért telefon- és hitelkártyaszám-adatokat kizárólag a megrendelés teljesítéséhez, a megrendelés megerősítéséhez és a megrendelés szállításának visszaigazolásához használjuk fel. A korlátozott hitelkártyaadatokat ezután csak a gyorsabb fizetés érdekében tároljuk (csak a Skechers vásárlói hűségprogram tagjai számára), és semmilyen más célra nem használjuk fel. Az adatkezelés jogalapja az olyan szerződések teljesítése, amelyeknek Ön a szerződő fele.
Bármilyen más esetben, amikor Ön az információt megadja, vagy bármely más célból az Ön beleegyezésével.
Információk megosztása harmadik felekkel
A jelen Adatvédelmi nyilatkozatban leírtak kivételével a Skechers nem ad el, nem ad bérbe és nem kereskedik az Ön által online vagy üzleteinkben megadott személyes adatokkal, és nem osztja meg ezeket az adatokat harmadik felekkel. Az általunk gyűjtött vagy az Ön által megadott személyes adatokat a jelen Adatvédelmi nyilatkozatban leírtak szerint nyilvánosságra hozhatjuk:
Ügynökeink, vállalkozóink, üzleti partnereink, szolgáltatóink és egyéb harmadik felek számára, akiket üzleti tevékenységünk támogatására veszünk igénybe, és akiket szerződéses kötelezettségek kötnek a személyes adatok bizalmas kezelésére és kizárólag azokra a célokra való felhasználására, amelyekre azokat átadtuk nekik. Ilyen szolgáltatások például a fizetés feldolgozása és engedélyezése, a csalás elleni védelem és a hitelkockázat csökkentése, a termék testreszabása, a megrendelések teljesítése és szállítása, a hirdetési stratégiák, a marketing- és promóciós anyagok terjesztése, a weboldal használatának értékelése, az adatelemzés és adott esetben az adattisztítás. Időről időre nem személyes adatokat (például a honlapot egy adott időszakban meglátogató vagy a honlapon keresztül egy adott terméket megvásárló felhasználók számát) is megoszthatunk marketingpartnereinkkel, hirdetőinkkel és másokkal. Ezeket az információkat általában összesített formában osztjuk meg.
leányvállalataink és kapcsolt vállalkozásaink számára, ami szükségessé teheti az Ön adatainak az Európai Gazdasági Térségen ("EGT") kívülre, valamint az Egyesült Államokba vagy más, az EGT-n kívüli országokba történő továbbítását (lásd az alábbi "Személyes adatok nemzetközi továbbítása" című részt).
Harmadik felek, például hitelügynökségek számára, hogy ellenőrizzék az online megrendelésekhez tartozó szállítási neveket és címeket. Ha olyan szállítási nevet és címet ad meg nekünk, amely nem az Öné, akkor az adott személy engedélye szükséges ahhoz, hogy személyes adatait átadja nekünk, és hogy azokat a megadott célokra használhassuk. A megadással Ön megerősíti, hogy rendelkezik az engedélyükkel.
Egy vevőnek vagy más jogutódnak egyesülés, elidegenítés, átszervezés, átszervezés, megszűnés vagy a Skechers egyes vagy összes eszközeinek egyéb értékesítése vagy átruházása esetén, akár a vállalkozás folytatásaként, akár csődeljárás, felszámolás vagy hasonló eljárás részeként, amelyben a Skechers által a Weboldal felhasználóiról tárolt személyes adatok az átadott eszközök között szerepelnek. Ha ez megtörténik, az Ön személyes adatai átadhatók egy másik vállalatnak, de erre a közzétételre a Skechers adatvédelmi nyilatkozatának hatálya alá tartoznak.
Felhasználási feltételeink és egyéb megállapodásaink érvényesítésére vagy alkalmazására, beleértve a számlázási és behajtási célokat is.
Bírósági határozatnak, jogszabálynak vagy jogi eljárásnak való megfelelés, beleértve a kormányzati vagy hatósági kérések megválaszolását is.
Ha úgy véljük, hogy a közzététel szükséges a Skechers vagy bármelyik társvállalatunk, üzleti partnerünk, ügyfelünk vagy mások jogainak, tulajdonának vagy biztonságának védelme érdekében.
Annak a célnak a teljesítése, amelyhez az Ön által megadott adatok szolgálnak.
Bármilyen más, általunk az információ megadásakor közölt célra.
Az Ön beleegyezésével.
Személyes adatok nemzetközi továbbítása
Amikor Ön ezt a weboldalt használja, közvetlenül és saját kezdeményezésére adatokat közöl a fent meghatározott adatkezelőkkel, beleértve a Skechers USA, Inc.-t. A Skechers USA, Inc. székhelye az Amerikai Egyesült Államokban ("USA") található, és a weboldalon keresztül gyűjtött személyes adatokat az USA-ban található számítógépes rendszereken tárolja és dolgozza fel. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az Európai Unió Bírósága megállapította, hogy az amerikai kormányzati megfigyelési törvények fényében az USA általában véve nem biztosít az uniós jogban előírtakkal lényegében egyenértékű szintű adatvédelmet. Az Európai Bizottság szintén megállapította, hogy az Egyesült Államok nem biztosít az uniós adatvédelmi jogszabályok által biztosított védelemmel egyenértékű védelmi szintet. Kérjük, ne használja ezt a weboldalt, ha nem szándékozik adatokat átadni a Skechers USA, Inc. részére. Bizonyos körülmények között a Skechers szükségesnek tarthatja, hogy az Ön személyes adatait azon az országon kívül tárolja, megossza vagy feldolgozza, ahol az Ön személyes adatait eredetileg gyűjtötték, beleértve az USA-t és/vagy az Európai Gazdasági Térségen kívüli olyan országokat, amelyekről az Európai Bizottság nem ismerte el, hogy megfelelő szintű adatvédelmet biztosítanak. Ha ezek a szervezetek az Ön személyes adatait az Európai Gazdasági Térségből az Európai Gazdasági Térségen kívüli országba továbbítják, akkor olyan intézkedéseket alkalmaznak, amelyek biztosítják, hogy az Ön személyes adatai az adatvédelmi szabályoknak megfelelően megfelelő védelemben részesüljenek, például szabványos szerződéses záradékok formájában. Kérjük, forduljon hozzánk, ha további tájékoztatást szeretne kapni az általunk alkalmazott megfelelő garanciákról.
Gyermekek adatvédelme
A Skechers különös gondot fordít a gyermekek biztonságának és magánéletének védelmére. Weboldalunk nem 18 év alatti személyek számára készült. Nem engedélyezzük, hogy 18 év alatti személyek regisztráljanak nálunk, és nem küldünk tudatosan e-mail levelezést, illetve nem gyűjtünk tudatosan személyes adatokat 16 év alatti személyektől. Ha Ön 18 év alatti, ne használja és ne adjon meg semmilyen információt ezen a Weboldalon. Ha megtudjuk, hogy 18 év alatti személytől személyes adatokat gyűjtöttünk vagy kaptunk igazolható szülői beleegyezés nélkül, törölni fogjuk ezeket az adatokat.
Skechers e-mail és szöveges kommunikáció
A Skechers időről időre e-mailben vagy szöveges üzenetben tájékoztatja az ügyfeleket a Skechers.com weboldalon bekövetkezett változásokról, elérhetővé váló különleges ajánlatokról és egyéb olyan információkról, amelyek a Skechers szerint érdekesek lehetnek a weboldal látogatói számára. A Skechers csak akkor küld Önnek ilyen típusú közleményeket, ha Ön beleegyezik a Skechers marketingüzeneteinek fogadásába (azáltal, hogy regisztrál az e-mail vagy szöveges frissítések fogadására, regisztrál a Skechers ügyfélhűségprogramjába, személyesen jelentkezik egy Skechers rendezvényen, vagy kapcsolatba lép ügyfélszolgálatunkkal, és kifejezetten kéri, hogy felvegyük a marketinglistá(i)nkra).
Leiratkozás / leiratkozás
Bármikor kérheti, hogy ne kapjon több elektronikus üzenetet a Skechers-től. Az e-maileket a weboldalunkon található kapcsolattartási beállításainak frissítésével vagy a marketing e-maileink láblécében található utasítások követésével mondhatja le. Az SMS-ről, MMS-ről vagy más mobilüzenetekről való leiratkozáshoz szintén követheti a kapott üzenetekben található utasításokat. Alternatív megoldásként, ha szeretné, hogy nevét és elérhetőségét töröljék a Skechers e-mail vagy SMS marketinglistájáról, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az ügyfélszolgálaton a +36 1 500 8430 telefonszámon (hétfőtől péntekig 08:30 - 16:30), vagy küldjön e-mailt az [email protected] címre. Írhat nekünk a következő címre is:
Skechers CEE Kft.
Révész utca 27 Riverloft Offices B épület. Fsz. 2. ajtó
1138 Budapest
Magyarország
Az Ön kérelmét az alkalmazandó adatvédelmi törvényben meghatározott határidőn belül feldolgozzuk. A leiratkozáshoz való joga nem érinti az Ön hozzájárulásán alapuló, a hozzájárulás visszavonását megelőző feldolgozás jogszerűségét.
Felhívjuk figyelmét, hogy ez az opt-out nem vonatkozik a Skechers által az Ön megrendeléseivel kapcsolatban küldött e-mailekre, mint például a megrendelési és szállítási visszaigazolások, és nem vonatkozik a Skechers által az Ön online megkereséseire küldött e-mail válaszokra sem.
Az érintettek jogai
Az EU általános adatvédelmi rendelete ("GDPR") értelmében az uniós érintettek:
Bármikor visszavonhatja a feldolgozáshoz adott hozzájárulását, amennyiben a feldolgozás alapja a hozzájárulás;
A Skechers által tárolt adataihoz való hozzáférést kérhet a GDPR 15. cikkében meghatározottak szerint és mértékben;
kérheti a Skechers-t, hogy a GDPR 17. cikkében foglaltaknak megfelelően és mértékben törölje az adatait;
kérheti, hogy a Skechers helyesbítse a pontatlan adatokat, vagy a hiányos adatokat a GDPR 16. cikkében foglaltaknak megfelelően és mértékben kiegészítse;
korlátozza az adatai feldolgozását a GDPR 18. cikkében meghatározott körülmények között és mértékben;
Bármikor tiltakozhat a személyes adatok feldolgozása ellen, a GDPR 21. cikkében meghatározottakkal összhangban és mértékben, beleértve a közvetlen üzletszerzés elleni tiltakozást és a tiltakozást, ha a feldolgozás jogalapja a jogos érdekünk;
panaszt tehet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (cím: 1055 Budapest, Falk Miksa u. 9-11.; telefon: +36 1 391 1400; fax: +36 1 391 1410; www.naih.hu; [email protected]); és
Bizonyos körülmények között megkapja vagy kérheti, hogy adatait strukturált, általánosan használt és géppel olvasható formátumban továbbítsák harmadik félnek, a GDPR 20. cikkével összhangban és abban a mértékben, ahogyan azt a GDPR 20. cikke meghatározza.
a GDPR 22. cikkében meghatározottakkal összhangban és mértékben gyakorolja azt a jogot, hogy ne legyen kizárólag automatizált adatkezelésen alapuló döntés tárgya, ideértve a profilalkotást is (Nem kezeljük az Ön személyes adatait kizárólag automatizált adatkezelésen alapuló, Önt érintő joghatással járó döntések meghozatala céljából, ideértve a profilalkotást is); és
Bizonyos joghatóságok esetében adjon utasításokat az adatainak halála utáni feldolgozására vonatkozóan.
Ezek nem abszolút jogok, és egy vagy több kivételtől függhetnek, például ha az adatok tárolása és törlése jogi kötelezettségeknek való megfelelés érdekében szükséges. Bizonyos személyes adatokra szükségünk van az Ön által megvásárolni kívánt áruk biztosításához, a hűségprogramunkban való tagságához, vagy a ránk vonatkozó jogi kötelezettségek teljesítéséhez. Ha Ön megtagadja az e célokhoz szükséges személyes adatok megadását, az megakadályozhatja, hogy kereskedelmi kapcsolatot folytassunk Önnel.
Jogai gyakorlása
A fentiekben leírt jogok gyakorlásához kérjük, nyújtson be egy igazolható fogyasztói kérelmet hozzánk a következő módon:
- Hívjon minket a +36 1 500 8430 telefonszámon (hétfőtől péntekig 08:30 - 16:30); vagy
- küldjön e-mailt: [email protected]
Fenntartjuk a jogot, hogy elutasítsuk az érintettek kérelmét, ha úgy véljük, hogy a kérelem nyilvánvalóan megalapozatlan vagy túlzó, vagy ha nem tudjuk megerősíteni, és ésszerű kétségeink vannak azzal kapcsolatban, hogy a kérelem tárgyát képező adatok a kérelmet benyújtó személyhez kapcsolódnak-e.
Az Ön adatainak védelme érdekében a Skechers lépéseket tesz az Ön személyazonosságának ellenőrzésére, mielőtt az érintettek hozzáférési kérelmének helyt adna. A Skechers ezt jelszavak és személyes adatok használatával éri el. Csak a fogyasztó ellenőrizhető kérésében megadott személyes adatokat használjuk fel a kérvényező személyazonosságának vagy a kérvény benyújtására való jogosultságának ellenőrzésére.
A válasz időzítése és formátuma
Igyekszünk a beérkezésétől számított 1 hónapon belül válaszolni az igazolható fogyasztói megkeresésekre. Ha ennél több időre van szükségünk (összesen legfeljebb 3 hónapra), a kérés beérkezésétől számított első hónapon belül írásban tájékoztatjuk Önt a hosszabbítás okáról és időtartamáról.
Hacsak Ön másként nem nyilatkozik, ha van olyan fiókja nálunk, amely egy e-mail címhez kapcsolódik, akkor írásbeli válaszunkat erre az e-mail címre küldjük. Ha nem rendelkezik nálunk regisztrált e-mail címmel, akkor írásbeli válaszunkat választása szerint postai úton vagy elektronikus úton küldjük meg. Adott esetben a válaszunkban azt is megmagyarázzuk, hogy miért nem tudunk eleget tenni a kérésnek.
Az adathordozhatósági kérelmek esetében olyan formátumot választunk az Ön személyes adatainak átadásához, amely könnyen használható, és lehetővé kell tennie, hogy az adatokat akadály nélkül továbbíthassa az egyik szervezetről a másikra.
Nem számítunk fel díjat az Ön igazolható fogyasztói kérésének feldolgozásáért vagy megválaszolásáért, kivéve, ha az túlzott, ismétlődő vagy nyilvánvalóan megalapozatlan.
Adatbiztonság
A Skechers olyan technológiákat és folyamatokat alkalmaz, amelyek célja az információkhoz való jogosulatlan hozzáférés valószínűségének csökkentése és az adatbiztonság javítása. Azonban az interneten keresztül történő információátvitel egyetlen módszere vagy elektronikus tárolási módszere sem teljesen biztonságos, és nem tudjuk garantálni a Webhelyünkre továbbított személyes adatok biztonságát. A személyes adatok továbbítása az Ön saját felelősségére történik.
Adatvédelmi nyilatkozatunk változásai
Alapelvünk, hogy az Adatvédelmi nyilatkozatunk minden frissítését közzétesszük ezen a weboldalon. Ha lényeges változtatásokat eszközlünk a felhasználóink személyes adatainak kezelésében, akkor erről e-mailben értesítjük Önt a fiókjában megadott e-mail címen és/vagy a Webhely kezdőlapján megjelenő értesítéssel. Az Adatvédelmi nyilatkozat legutóbbi frissítésének dátuma az oldal tetején található. Ön felelős azért, hogy az Ön aktív és kézbesítésre alkalmas e-mail címe naprakész legyen, valamint azért, hogy rendszeresen látogassa a Webhelyünket és ezt az Adatvédelmi tájékoztatót, hogy ellenőrizze a változásokat.
Hasznosnak találja ezt a cikket? IgenNem
Contact customer support?